Foto bij 100~

Hoe gaan we dit vieren?? Geeft iemand een feestje voor mijn 100ste hoofdstuk??? Ik kom af!!!! xD ;)

Laura PoV
'Laat Laura en haar vrienden gewoon met rust! Laat hen hun werk doen, en bemoei je met je eigen zaken!' riep Tom luid. Blondie Barbara deed een stapje achteruit en keek Tom verbaast aan. 'Waarom doe je nu zo raar?' vroeg ze zacht. 'Je bent nog nooit boos geweest op mij, je hebt nog nooit zo geroepen op mij.' ze zei het op een zacht gebroken toontje en begon tranen te produceren. Thalia en ik wisselden een blik uit, wel; deze kon haar spelletje goed spelen. Tom beet op zijn lip. Blondie sprong zowat in zijn armen, TOm troostte haar, maar het was niet helemaal naar zijn zin. Waarschijnlijk voelde hij zich schuldig omdat ze nu weende... wel, het was zijn probleem. Toen de jongens weer vertrokken, leek het probleem opgelost te zijn, maar het was niet echt van lange duur. na nog geen kwartier hing ze alweer rond me heen. 'Wat moet dàt ding voorstellen?' vroeg ze, maar ze leek me niet nieuwsgierig. Het was puur om mij te irriteren. 'Dàt ding, wordt het kostuum van Bill voor de nieuwe tour.' zei ik zacht. Thalia en Greg waren bezig met die van Tom en Georg, en ik wou hen niet storen. 'Volgens wat werk je? Welke mode? Stijl?' vroeg ze zacht. ik sloot mijn ogen en telde tot tien. 'Maakt me niet uit, bill is niet het type om slaafs alles te volgen.' zei ik, in de hoop dat ze nu haar mond zou houden. 'Hoe zou jij dat weten? Het is niet omdat je een fan bent en een beetje over hen weet dat je hen zo goed kent als ik.' zei ze met haar neus in de lucht. iK zuchtte. 'Ik weet beter wat ze verwachten. laten we het erop houden dat ik ze veel langer ken dan jij en stukken beter. En laat ik het erop houden dat ik zeker geen fan ben van jou vriendje.' zei ik.

Reageer (11)

  • XTokioHotelXLov

    man die barbara is echt gek :@

    1 decennium geleden
  • Assje

    Gefeliciteerd met hoofdstuk 100!! =D
    Beetje laat, I know, sorry daarvoor :$
    -xxx-(H)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    oeeeeh.. catfight haha
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • darksunside

    oe ik zou haar allang geklapt hebben(6)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Oehh, hard

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen