Een aantal weken later


Hij-
‘Ik heb besloten om jullie door te laten gaan als groep. One Direction’ zegt Simon. Samen met Louis, Liam, Niall en Harry spring ik in de lucht. Ik ben zo blij! Ik omhels iedereen blij. ‘We komen gewoon in de liveshows!’ Zegt Harry hyperactief. ‘Bedankt, oom Simon!’ Zegt Louis blij. Terwijl we naar buiten lopen bel ik snel even naar Olivia. ‘Vas happenin, schatje?’ Zeg ik blij. ‘Je bent door hè?’ Zegt ze. ‘En niet zomaar.’ Zeg ik. ‘Simon heeft Louis, Niall, Harry, Liam en mij samen in een groep gezet. One Direction.’ Olivia gilt het uit. ‘Hey Zayn, ga je mee?’ Vraagt Niall. ‘Ja.’ Zeg ik. ‘Doei schatje!’ En ik hang op. Ik ren met de jongens mee naar buiten. Blij kijk ik naar de lucht.


Olga-
‘There’s nothing left, I used to cry.’ ‘Ieeeeeep!!’ Jip, Guusje en Juultje gillen als Harry inzet. Ik zucht. Ik kijk mijn vader aan. Hij doet moeite niet te lachen. ‘Zet even wat muziek op!’ Zeg ik tegen mijn vader. Hij zet de radio op. Opgelucht leun ik naar achteren in mijn stoel. Ik kijk op de navigatie. Ik word blij. Nog maar 1 uur en dan zijn we bij de camping! Dan gaan we daar slapen en daarna rijden we terug naar Nederland. We gingen Jip en Guusje van Parma naar Toscane brengen omdat er iets mis was met hun auto. Ingewikkeld verhaal… Zelfs ik snap het niet meer…

‘Rrrrrrr’ snurkt mijn vader. Zuchtend gooi ik sokken tegen zijn hoofd. Hij houdt op met snurken. Ik val in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen