Louis-
‘Welke landen kiezen we?’ Vraag ik. ‘ ‘Moeten we niet kiezen met Zayn erbij?’ Vraagt Niall. ‘Klopt’ Zeg ik. ‘Maar we kunnen toch gewoon doen dat iedereen 1 land kiest?’ zeg ik. ‘Ik vind eigenlijk dat we maar 4 landen moeten doen’ Zegt Liam. ‘Maar ik wil eigenlijk ook niet kiezen.’ Zegt hij. ‘Oké, 4 landen dus.’ Zeg ik terug. ‘Zullen we dan beginnen met kiezen?’ ‘Mag ik beginnen?’ Vraagt Niall enthousiast. ‘Oké.’ Zegt Liam. ‘Duitsland!’ Roept Niall. We lachen. ‘Waarom?’ Vraagt Harry. ‘Omdat ik altijd al naar Duitsland wou gaan.’ Lacht Niall. Weer lachen we. ‘Ik ga voor Italië, daar hebben ze lekkere pizza’s!’ Zegt Harry. ‘Zweden.’ Zeg ik dan. ‘Het lijkt me echt een heel leuk land!’ De rest lacht weer. Ik doe mee.


Hij-
‘Dean, what the fuck doe jij hier met Olivia?’ Schreeuw ik naar Olivia. ‘Ben niet boos op hem maar op mij..’ Zegt Olivia zacht. ‘En of ik boos ben op jou, slet! En jou, ik hoef jou nooit meer te zien! Hoezo een beste vriend? Loser! Kon je niemand anders krijgen?’ Na dat gezegt te hebben, loop ik huilend het huis uit. Ik hoor mijn beltoon van mijn mobiel. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en gooi hem in het meer. Ik ga op het bankje zitten. Ik denk aan het beeld van Dean en Olivia die hier zaten. Ik probeerde mezelf te verdrinken. Olivia redde mij. Ik werd haar vriend en daarna bedriegt ze me met mijn beste vriend… Ik zucht diep. Dan loop ik naar huis waar mijn bandleden nog steeds rondhangen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen