nog een stukje voor mijn lieve lezers(:

Na voor mijn gevoel uren te hebben gelopen, zijn we eindelijk thuis. Ik smijt mijn jas in de hoek en trek Sharon op de bank. ‘’Zeg alsjeblieft wat Louis allemaal zei,’’ vraag ik haar smekend. Sharon grinnikt maar begint dan toch met haar verhaal. Louis had Harry ook al uitgehoord en het blijkt dus dat Harry mij hartstikke leuk vindt, maar heel erg verlegen is. Net als ik dus. ‘’Dus je moet hem gewoon vragen,’’ sluit Sharon haar verhaal. ‘’Dat durf ik niet,’’ zeg ik zachtjes. ‘’Wat heb je te verliezen, je weet dat hij je leuk vindt,’’vraagt Sharon. Ik haal mijn schouders op en we besluiten pizza te bestellen, maar net op het moment dat ik de pizzeria wil bellen, gaat Sharon’s mobiel. ‘’Het is Louis, wacht ff met pizza bestellen,’’ zegt Sharon als ze op het schermpje kijkt en ze pakt op. ‘’Heey Lou,’’ zegt ze vrolijk. Ze knikt een paar keer en hangt dan weer op. ‘’Jij trekt nu een leuk jurkje aan en dan gaan we naar de boys,’’beveelt ze me. ‘’Hoezo dat,’’vraag ik achterdochtig. ‘’We gaan met z’n zevenen uit vanavond en we eten daar een pizza,’’zegt Sharon vrolijk waarna ze me meer naar boven sleept. Ik trek mijn gebloemde jurkje aan en steek mijn haar op. Tenslotte doe ik mijn pumps aan, beetje mascara en lipgloss op en ik ben klaar om te gaan. Sharon heeft zich ondertussen ook omgekleed, ze heeft een mooi paars jurkje aan en ook pumps. Vrolijk lopen we naar het appartement van One Direction en we bellen aan. Harry doet de deur open en zijn mond valt bijna open als hij mij ziet. Ik bloos als ik dat opmerk. ‘’Ze is mooi hè,’’grinnikt Sharon. Nou is het voor Harry om te blozen en hij laat ons ongemakkelijk binnen. We lopen naar binnen waar de jongens al pizza zitten te eten. Sharon ploft meteen tussen Zayn en Louis in. Niall klopt naast zich en ik plof daar neer. Ik lach dankbaar naar hem en hij knipoogt naar me. Ik voel mijn wangen lichtelijk rood kleuren.
Als we de pizza ophebben, lopen we naar de club toe. We hebben thuis al een beetje ingedronken en ik ben lichtelijk aangeschoten. Ik zie dat Sharon ook al niet meer echt recht kan lopen en grinnik. Niall, die naast me loopt, steekt zijn arm door mijn arm heen. Als ik omkijk zie Harry jaloers naar ons kijken, wat zorgt voor een smile op mijn gezicht. Na 10 minuten lopen, zijn we bij de club. We komen zonder problemen binnen en voor het goed doorheb heeft Niall me al de dansvloer opgetrokken. Harry staat eenzaam aan de zijkant van de dansvloer en werpt jaloerse blikken op mij en Niall. Ik word warm bij die gedachte en wenk hem. Verlegen komt hij op ons af lopen. ‘’Ik ga ff wat drinken halen,’’ schreeuwt Niall. Ik knik als teken dat ik hem verstaan heb en dan sta ik alleen met Harry op de dansvloer. We dansen wat onwennig met elkaar, totdat er ineens een slow nummer opkomt. Ik wil weglopen, maar voor ik het besef staat Louis al naast ons. Hij drukt ons tegen elkaar aan en slaat Harry’s armen om mijn nek. Ik voel mijn wangen vuurrood worden en merk aan Harry dat hij het ook ongemakkelijk vind. Louis blijft op een afstandje kijken, maar als hij doorheeft dat we wel zo blijven dansen loopt hij tevreden naar de rest. Voorzichtig kijk ik omhoog, waar ik gevangen wordt door een paar schitterende ogen. Ik kan mijn blik niet afwenden, het lijkt wel of zijn ogen de mijne vasthouden. Voor ik het doorheb druk ik mijn lippen op zijn lippen. Harry zoent me bijna meteen terug en er ontploft een bom van vlinders in mijn buik. Zijn lippen zijn zo zacht. Ik hoor helemaal niks meer, het lijkt wel of de wereld alleen uit mij en Harry bestaat. Een gelukzalig gevoel trekt door mijn lijf.

Reageer (3)

  • lukesunicorn

    Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Super sweet!

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    HEEL SNEL VERDER JIJ! :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen