Foto bij Part 35.

Niall Horan.
'Niall!' Ik greep Rose' hand vast en keek even naar haar. De onbetaalbare glimlach stond op haar gezicht en leek er niet vanaf te gaan. Mijn moeder, die verderop stond, keek ons blij aan en zwaaide even vrolijk naar me. Ik had haar wel een beetje gemist, ik was geen moederskindje, zeker niet, maar ze bleef mijn moeder en af en toe, miste ik haar gewoon. Dit weekend ging niet slecht uitpakken toch? Niet als ik verwachtte hoe mijn moeder zou gaan reageren op het mooiste meisje van de wereld. We bereikten haar en ik liet mijn koffer en Rose even los om haar een knuffel te geven. Ze plette me praktisch en in een hap adem vertelde ik haar dat ik dringend lucht nodig had, voor ik praktisch door mijn benen zou zakken. Rose glimlachte, terwijl ze om zich heen keek. Ze was nog nooit in Ierland geweest en ik zou er alles aan doem om dit fantastisch voor haar te maken. Ik was trots op mijn afkomst. Mijn moeder liet me los en ontfermde zich toen over Rose.
'Het perfecte meisje voor mijn kleine jongen. Hallo lieverd.' Rose keek me even glimlachend aan, terwijl mijn moeder ook haar even een knuffel gaf. Ze bekeek Rose dan ook grondig en keek toen naar mij. 'Ik snap wel waarom je zo dol op haar bent.'
Ik grijnsde even trots naar Rose, pakte haar spullen over en wandelde met twee koffers achter mijn moeder en Rose aan. Mijn moeder leek maar niet over haar op te kunnen houden en begon vrolijk een paar persoonlijke vragen te sstellen. Het deed me even vaag denken aan Harry, die haar natuurlijk oook nog duidelijk had gemaakt dat hij haar niet zomaar zou laten gaan als ze mij pijn zou doen, iets wat nergens op sloeg. Rose beantwoordde alle vragen ook nog en ze keek even kort achterom. Ik grijnsde naar haar en liet haar voor even merken dat ik nooit beter had kunnen treffen dan haar.
We bereikten de auto en ik gooide de koffers achterin, om vervolgens op de achterbank plaats te nemen naast Rose, die zich vrijwel meteen tegen me aanzette. Ik vond het altijd heerlijk om zo met haar te zitten en ik kon het dan ook niet laten om heel even een kus op haar lippen te drukken. 'Niet te klef he, jongens. Oh, jullie zijn zo schattig samen. Ik vind het zo fantastisch dat je Rose hebt meegenomen, Niall. Samantha had nog een bruidsmeisje te kort en ze is er echt perfect voor.'
Rose kwam iets overreind en keek me aan, met een ietswat zenuwachtige blik. Ik streek haar pony even uit haar gezicht en mompelde dat we het er nog wel over zouden hebben. De trouwerij was pas over twee dagen. Genoeg tijd voor haar om na te denken of ze het wel wilde. Mam startte de auto en de reis naar Mullingar begon. Ik was zenuwachtig, maar het was maar voor een ding. Ik wist helemaal niet meer hoe ik mijn kamer had achtergelaten. Waarschijnlijk was het een gigantisch zooitje en daar zou ik Rose echt niet naar binnen laten. Mam begon weer hele verhalen op te steken en ik zuchtte even. Ze was ook niks veranderd in die acht maanden dat ik niet thuis was geweest. Rose grijnsde en ging vrolijk op haar verhalen in. Ik had het ook echt wel getroffen met haar.

'Well well. Meneer Famous had ook nog even tijd voor zijn broer's wedding.' Greg kwam lachend op me afgelopen. Rose stond iets achter me en leek alles even in haar op te nemen. Een verlegen glimlach stond op haar prachtige gezicht en ik kon me niet trotser voelen dan nu. Greg had – zo leek het tenminste – een glas alcohol in zijn handen en gaf me even een knuffel, voor hij zijn aandacht op Rose liet vallen. 'Zozo, Niall, je hebt goed je best gedaan. Wie is dit prachtige meisje?'
Ik keek even toe hoe ze zich netjes aan mijn broer voorstelde. Hij keek me even onder de indruk aan en ik kon niets anders dan lachen. Ja, ik had vriendinnetjes gehad, maar ik had me nog nooit zo trots gevoeld als haar. Ze stond aan mijn zijde en ik kon het niet laten om gewoon ongelooflijk trots te zijn. Ze was alles wat ik me kon wensen. Greg begroette haar vrolijk met een knuffel en een -waarschijnlijk- plakkerig zoen op haar wang, voor hij weer doorwandelde om zijn andere gasten even te begroetten en trok Rose nog even dichter in mijn armen. 'Hij is aardig.'
'Hij is dronken, maar hij is wel zo aangelegd. Morgen is hij vast wel nuchter, waarschijnlijk weet hij dan je naam niet eens meer. Oh, ik wil je nog aan iemand voorstellen, kom mee!'

Reageer (17)

  • Larmoyante

    'Zozo, Niall, je hebt goed je best gedaan. Wie is dit prachtige meisje?'

    - Niall moet echt zijn best niet doen. 1 blik en ieder meisje is verkocht
    (heart2)

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • RxStylinson

    Wauw. Net het hele verhaal gelezen, echt geweldig! Je schrijft echt supergoed(H)
    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Jaidon

    (flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Jaaaaaaaaaah <'333
    Iedereen houdt gewoon van haar, zo lieef (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen