Foto bij 104~

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken...okselhaar scheren??

Laura PoV
Mijn moeder stond we zowat op te wachten. ze wist dat ik vandaag een afspraak had en dat het om tokio hotel ging. ze glunderde toen ik binnenkwam. ze sniftte zachtjes aan mij toen ik binnenkwam en grijnsde. 'Was het leuk met Georg?' vroeg ze zachtjes. 'Oh ja, we hebben zitten lachen met onze drank en seksverslaving, en hij heeft me heel erg goed vast moeten houden om een van de blonde liefjes niet in elkaar te timmeren.' zei ik zacht. mijn moeder glimlachte.'Wat is het toch leuk als mensen goed overeen komen.' zei ze lachend. 'Wel, ik kom goed genoeg overeen met Georg om hem te knuffelen...' zei ik terwijl ik rolde met mijn ogen. Alyona sprong van achter een kast tevoorschijn. 'Heb je staan knuffelen met Georg?' vroeg ze met een nieuwsgierige, bijna begerige blik in haar ogen. Ik schudde ongelovig mijn hoofd. 'Oh, ja, en weet je waarom? Omdat ik van plan was om Toms vriendin in elkaar te slaan, daarom hebben Georg en Gustav mijn armen heel goed geknuffeld.' zei ik op een ironisch toontje. Zoran kwam vanonder een tafel weggekropen. 'Je wou Barbara pijn doen?' vroeg hij zielig. 'Heb je barbie al ooit eens ontmoet?' vroeg ik op een geïrriteerd toontje. 'Barbie? Niet echt nee.' zei hij zacht. 'Wel, dan zou je weten wat voor b*tch het is.' zei ik even snel als hij. 'Zou het niet kunnen dat jij gewoon jaloers bent op haar?' vroeg mijn moeder spottend. 'Jaloers? Denk je dat ik er wil uitzien als een blonde del, en me aanstellen zodra ik de kans krijg? Neen bedankt.' zei ik lachend. 'Ik had het over de Boyfriend.' zei ze droog terwijl ik wegliep. Moeder konden echt soms met rare ideeën afkomen... Alsof ik jaloers zou zijn op Barbara, omwille van Tom? Ik denk dat dit het meest absurde was dat ik tot nu toe gehoord had vandaag, en dat was behoorlijk veell....

Reageer (7)

  • XTokioHotelXLov

    wouw ze is jaloers ze is verliefd op toom :)
    hahah

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    tja, je vind hem ooit leuk

    1 decennium geleden
  • Assje

    Okselhaar is vies! Ik vind dat mannen dat ook moeten scheren! :|
    Ga je snel verder? =D
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    super geschreven

    verderr

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen