Foto bij - 061.  (16+)

Zeiknat en lachend bereikte we onze hotel kamer. Ik had nog altijd zijn overheerlijke trui aan en hij leek het behoorlijk koud te hebben in alleen zijn v-shirt, die hem overigens ontzettend goed stond. Hij merkte ook dat ik hem bekeek en sloot de kamer deur, voor hij langzaam naar me toe wandelde. Ik keek even naar hem en liet ongegeneerd mijn ogen over zijn lichaam glijden. Ik kende hem al zolang, ik had hem praktisch in alle kleding wel gezien. Hij kwam naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. Ik hoorde hem ook lachen en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. 'Beviel het een beetje?'
'Nee.' ik schudde mijn hoofd, beet even op mijn lip en keek even op. Hij lachtte vrolijk, voor hij naar me toe boog en zijn lippen op de mijne drukte. De passie spatte ervan af en ik voelde hoe onze lichamen tegen elkaar gedrukt waren. Ik vond het altijd leuk om zo dicht bij hem te zijn, maar dit was wel het toppunt. Zijn handen waren weer redelijk opweg naar de onderkant van zijn trui en ik voelde niet veel later zijn vingertoppen tegen mijn huid. Elke bewegingen die hij maakte, elke streling die hij deed, hij liet me weten dat hij van me hield. Dat wat wij hier deden, speciaal was. Dat het echt was. Zijn vingertoppen duwde nu met een klein zetje en ik wandelde langzaam achteruit, terwijl de zoen niet losgelaten werd. Ik wist ook wel waar dit op uit zou leiden, wat er vanavond zou gebeuren. En hoeveel herinneringen me er ook mee overvielen en mijn gedachte overuren draaide, ik wilde dit. Hij was zo lief, hij hield van me, het zou anders zijn dan de andere keer. Even opende ik mijn ogen om te zien en ik glimlachte kort. Zijn ogen waren gesloten, iets wat me lichtelijk verblijde. Ik voelde hoe hij wat prutste met de trui, maar trok hem toen toch over mijn hoofd en hij glimlachte even kort. Zijn ogen straalde puur geluk uit en de glimlach op zijn gezicht was oprechter dan ooit. Hoewel ik zijn shirt erg mooi vond staan, trok ik zijn shirt over zijn hoofd heen, om vervolgens mijn lippen weer op de zijne te drukken. Voor ik wist lagen we alleen in ondergoed al op het bed en ik merkte dat de spanningen door mijn lichaam liepen. Zijn handen gleden over mijn bovenbeen, maar leken daar meer dan genoeg aan te hebben. Zijn strelingen waren zacht en ik voelde hoe hij af en toe even glimlachte. Mijn hand lag tegen zijn buik en ik merkte dat hij langzaam naar beneden zakte. Louis had dit ook door en hij liet even los.
'Weet je zeker-.' begon hij nu en ik keek hem even aan. De zachte lamp van het nachtkastje weerglinsterde in zijn ogen en ik glimlachte even. Hij was zo mooi, zo lief. Ik glimlachte even en knikte toen. Ik wou gewoon bij hem zijn, gelukkig met hem zijn. Nog closer met hem zijn dan dat we al waren. En dat zou dit zeker doen. 'I love you.'
De laatste kledingstukken vonden nu ook hun weg door de kamer en ik keek even weg, toen Louis zijn ogen over mijn lichaam liet gaan. Ik wist ook wel dat hij het niet kon laten, maar het was iets waar ik niet zeker over was. Ik was zelfs zo onzeker dat mijn bui langzaam begon te zakken. Hij legde zijn hand tegen mijn wang en zorgde ervoor dat ik hem aan keek. 'You're perfect, don't let anyone tell you otherwise. I love you so much.'
ik glimlachte even en hij boog naar me toe. Hij drukte zijn lippen tegen de mijne aan en ik voelde hoe hij de liefde langzaam naar me overbracht. Ik kon het niet geloven hoe lief hij voor me was en hoevaak hij me wel niet vertelde dat hij van me hield. Hij was geweldig en al vonden veel mensen dat hij het niet waard was. Hij was het wel voor mij. Het enige wat ik echt nodig had, was hem. Een prettig gevoel drong mijn onderbuik binnen en streek even met mijn hand langs zijn wang. Hij was alles voor me. Nu, voor altijd.. De liefde werd door de hele kamer verspreid en ik genoot ervan om dit moment met hem te delen. Sneller dan ik had durven dromen was het alweer over en liet Louis zich naast me op het bed vallen. Ik liet mijn ogen langzaam naar hem toeglijden en ontdekte hij liefjes naar me glimlachte.
'I love you, Louis.'

Reageer (20)

  • fluweel

    aaahw, dit is zo lief geschreven!!
    snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • HelloRadio

    AWHHH<33333

    1 decennium geleden
  • Crawley

    zo lief <3333333

    1 decennium geleden
  • iheartgomez

    Verder!

    1 decennium geleden
  • MakingFun

    Aaahh echt zo schattig
    Echt jammer dat ze alweer weg moeten =[

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen