Foto bij 16

Ik vind dit hoofdstuk écht niet goed, maar verdien wel véél lieve reacties, want ik ben ziek? (A)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • OhMyFinnick

    BETERSCHAP!!!! Het is goed als ze het aan Serra vertelt, ik denk dat ze het beide beter kunnen begrijpen... Haha, ik was een week op vakantie in Portugal, ben geen Fred tegengekomen....(A)

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Wow...<3

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Dit is te mooi om slecht te zijn ;p
    Beterschaaaap<3

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Ohja, beterschap(krul)

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Slecht, niet goed? Ik schiet je neer(cat)

    Er is niets mis mee om van iemand anders te houden, het is geen verraad.
    JAWEL, Luister niet naar haar Fred! Het is een duivelse tweeling kloon van haar! Het is VERAAD. VERAAD ZEG IK JE!
    Dit is trouwens echt wtf mooi hoofdstuk, wederom moet ik vechten tegen mijn tranen D : Owh, Fred... Ik heb echt medelijden met hem in dit verhaal het is zo hartverscheurend. Maar ik wil echt dat hij terug gaat, naar Ron, Ginny, George, June, Mevrouw en meneer wemel en alle andere die nog thuis wonen. Koekeroekus niet te vergeten!(krul)
    Hij moet weg uit Portugal, dat land is echt slecht voor hem(cat)
    Love your story(krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen