Ja ja! Ik ga het maar weer eens proberen stukjes te schrijven! Ik kan alleen niet beloven dat ze heel lang zijn sorry daarvoor:$

Flora

Eenmaal als ik weer bij bewustzijn ben zie ik een schim vlak naast me. Het is een persoon. Als ik even goed kijk zie ik tot mijn grote schrik dat het Dianna is, de fee van de natuur. Even later wordt zij ook weer wakker en kijkt verschrikt om zich heen. "Dianna, hoe gaat het met je?" vraag ik dan maar. "H-het gaat wel denk ik, maar ik snap niet hoe we hier zijn gekomen Flora" zegt ze een beetje stotterend. "Ik snap het ook niet Dianna, jij bent de fee van de natuur en ik de beschermster, er moet een sterkere natuur kracht zijn die iemand beschikt" zeg ik dan. "Ik heb wel legende gehoort over een kracht genaamt The Evil Nature, vertelde Faragonda mij, maar ik dacht altijd dat die er niet was" ga ik verder. "Ja Flora, die kracht is er inderdaad. Het is een soort Ying-Yang kracht, de helft is slecht de andere helft is goede kracht. Voor een fee kan het een transformatie betekenen, maar voor een ander is het een ander verhaal, dan gaat het fout en wordt de natuur verwoest." vertelt Dianna mij. "Dat wist ik nog niet, dus als ik de kracht in handen weet te krijgen blijft de natuur goed en wordt ik een Dimension Fee?" vraag ik voor de zekerheid. "Ja meis, dat zie je goed, alleen het enige nadeel is je mag geen enkele hulp erbij krijgen, en het zou je dood kunnen betekenen als je besluit het te doen. Het doel van Dimension Fee is dat je uiteindelijk je eigen dimensie kan beschermen, dat je niet afhankelijk meer bent dat de Winx." eindigt ze haar verhaal.

Reageer (2)

  • katl1

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Padme

    SPANNEND, neem alle tijd die je nodig hebt meid ;);)
    snel verder (hoop ik)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen