Foto bij 109~

een cadeautje omdat ik bij n° 131 ben!

'Klaar?' vroeg ik aan Thalia die de laatste veranderingen aanbracht aan het pak van Tom. 'Yep!' riep ze terug. De pakken van Tom en Bill waren klaar, op tekening, en we wilden graag weten wat ze er van vonden. Greg stond achter me met zijn hand op mijn schouder. 'Relaxed genoeg?' vroeg hij zacht. ik knikte en pakte de tekeningen in, en de beginnende pakken voor Georg en Gustav. Ze waren niet zo ...opvallend als die van Bill, maar we wisten dat Bill graag overdreven droeg. Gregery hield me tegen vlak voor ik in de auto wou kruipen. 'Lijk je opgewonden?' vroeg hij zacht. Ik keek hem verbaast aan. 'Waarom zou ik opgewonden zijn?' vroeg ik. 'Misschien... TOm was je eerste vriedje en ze zeggen dat zoiets...' ik stak mijn hand in de lucht. 'Niet afmaken, ik weet wat je gaat zeggen, maar ik ben niet dom... geen 2 keer.' zei ik snel voor ik onder zijn arm door kroop, de auto in. Thalia keek me raar aan, maar hield haar mond.
Bill stond rond te springen van plezier toen ik hem vertelde dat zijn pak op tekening helemaal klaar was. Hij keek nogal gegeneerd naar mij, maar ik had er geen probleem mee.. het betekende dat hij zich niet liet doen doordat er "andere" mensen in zijn buurt waren, het is een karaktertrek. Hij liep nogal wild rondjes met de tekening in zijn handen en dat probeerde ik te negeren. Het kon zijn dat je iets goed vond, maar zo ... een beetje overdreven. Ik lette niet echt op mijn vrienden, tot ik Georg ongemakkelijk hoorde kuchen. Greg staarde hem letterlijk aan. Ik draaide me naar Thalia, maar ik merkte dat zij het erg druk had... met flirten met Gustav. Dit zou nog iets kunnen worden, hoewel Gustav eerder stil was, en Thalia heel erg luidruchtig.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen