Foto bij 3.5

Wat vinden jullie van deze cover? Hij is gemaakt door iemand hier op Q, wiens naam ik [strike]natuurlijk[/strike] weer vergeten ben...:$

Mensen, sorry dat dit een heel erg depri stukje is, maar ik voel me vanavond niet zo heel erg vrolijk(lees: best wel depri) dus vandaar dit depri stukje.

iAnoniem zei op 29 sep 2011 - 7:20:
Snel verder =D

Ik ben nu smoorverliefd op jouw story x3
Ik moet gewoon meer leesvoer :o

En van die groene ogen, ze heeft zelf toen toch zo'n tekening voer groene ogen boven haar wiegje ofzow getekend?

Ghaaaah! k ben meganieuwschierig

Dankje, ik ken het gevoel van crushes op stories, dat heb ik ook hier op quizlet. En die groene ogen, dat zijn de ogen van haar moeder. En dat is ook de eerste herinnering die ze nog heeft.

Mensen, alsnog sorry dat het zo ontzettend lang duurde(een MAAND) maar ik heb het echt ONTZETTEND druk gehad met school, en mijn school is zo ontzettend @#$%^&*()(*&^%$#@$%^&*&^% om ons een toetsweek te geven na de vakantie, dus die hele vakantie heb ik moeten leren voor mijn toetsweek, dus kon ik niet schrijven. En nu zit ik dus midden in mijn toetsweek.

Dus hier is het nieuwe stukje!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • katl1

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Het is echt mooi geschreven! Maar eigenlijk zijn jouw hoofdstukken dat altijd wel.

    Je linkjes doen het alleen niet...

    Het is echt mooi <3

    En toen werd ik van de computer gestuurd :/ Sorry D:

    1 decennium geleden
  • Tatia

    wow deze is zooo mooi geschreven! ik ben echt verliefd op je story! maar 1 tip: de fotos doen het niet ;). maar wel snel verder!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen