Foto bij 010

nog een stukje voor my lovely abo's(flower)

Zayn POV
Ik sjok achter Louis aan, bang voor wat komen gaat. Hij weet dat ik smoor op Sharon ben. Waarschijnlijk krijg ik nu weer een preek dat ik het haar moet vertellen ofzo. Dat wil ik ook wel, heel graag zelfs, maar ik durf het niet. Ik ben bang om afgewezen te worden. Ze is best close met Louis, ik zou er niet van op kijken als die twee wat hebben. Bij de gedachte daaraan voel ik een steek door mijn hart gaan. Ik zucht. Louis loopt naar een bankje toe en ik plof naar hem toe. Stil staar ik voor me uit. Na een paar minuten stilte begint Louis te praten. ‘’Je slaapt bij haar op de kamer en nog zeg je niks. Ik snap jou werkelijk niet. Zo’n mooi meisje dat jou duidelijk leuk vind. En jij vindt haar leuk, dus ik zie het probleem niet zo. Je moet het gewoon tegen haar zeggen, waar ben je bang voor.’’ ‘’Ik ben bang dat ze me afwijst, jullie zijn zo hecht. Waarschijnlijk vind ze jou veel leuker.’’ Louis kijkt me aan met opgetrokken wenkbrauwen. ‘’Als ze mij leuk had gevonden, had ze niet zo naar je gekeken. Ze kan haar ogen niet van je afhouden, dat ziet zelfs een blinde.’’ Ik zucht. Ik wil Louis zo graag geloven, maar ik kan het niet. Tot nu toe heeft elke meisje dat ik leuk vond voor een van mijn vrienden gekozen. Dat is niet echt goed voor je zelfvertrouwen. ‘’Moet ik anders met haar praten voor je. Dat ik haar een beetje uithoor,’’stelt Louis voor. Dankbaar kijk ik hem aan en knik ik. Louis staat op en loopt naar binnen. Ik voel de zenuwen door mijn lichaam gieren. Straks koos ze wel voor Louis. Dat zou ik echt niet trekken. Ik weet hoe Louis is met meisjes, dat kan ik echt niet aanzien. Niet met haar.
Sharon POV
Ik sta voor het raam en probeer het gesprek tussen Louis en Zayn te volgen, maar ze zitten te ver weg. Plots voel ik dat er iemand achter me staat. Ik draai me om en kijk in een paar mooie bruine ogen. Ze zijn lang niet zo mooi als die van Zayn. ‘’Liam, mag ik je wat vragen.’’ ‘’Jahoor.’’ ‘’Weet jij waarom Zayn zo raar doet. Dat is eigenlijk zo sinds truth or dare, toen hem werd gevraagd of hij iemand leuk vond.’’ Ik zie aan Liam dat hij wel iets weet, maar het niet zegt. Ik haal mijn schouders op en kijk weer naar boven, waar ik tot mijn verbazing zie dat Louis weg is. ‘’Sharon, ik moet je ff spreken,’’hoor ik ineens achter me. Ik draai me om en kijk in Louis’ ogen. ‘’Loop even mee naar mijn kamer alsjeblieft.’’ Ik loop hem achterna en doe de deur achter me dicht. Louis zit op het bed en klopt naast zich. Ik ga zitten en kijk hem vragend aan. ‘’Ik val maar meteen met de deur in huis. Wat voel jij voor Zayn.’’ Ik voel mijn wangen rood kleuren en kijk verlegen naar mijn handen. ‘’Ok dat lijkt me duidelijk,’’zegt Louis terwijl hij me aankijkt. ‘’Doe iets, alsjeblieft. Iedereen ziet dat jij en Zayn elkaar leuk vinden, maar jullie durven allebei niks te ondernemen.’’ Ik voel een glimlach op mijn gezicht ontstaan als hij zegt dat Zayn me leuk vind. ‘’Vindt Zayn mij echt leuk,’’vraag ik ongelovig. Louis knikt en loopt de kamer uit, mij achterlatend met mijn gedachtes. Na een halfuur besluit ik toch maar naar beneden te gaan. Daar tref ik alleen Zayn aan. ‘’Waar is de rest,’’vraag ik. ‘’Harry & Rebecca zijn in de tuin en de anderen zijn boodschappen doen,’’antwoord hij waarna hij meteen weer naar zijn handen kijkt. Ik besluit het er maar op te wagen en ga naast hem zitten. Hij kijkt verbaasd naar me op. ‘’Louis kwam net naar me toe,’’begin ik. Zayn kijkt me vragend aan. ‘’Hij zei dat je mij leuk vind, is dat zo,’’vraag ik maar meteen.

Reageer (2)

  • xxgoodgirl

    Hoe kun je hier stoppen? :o

    1 decennium geleden
  • lukesunicorn

    SNEL VERDER!!!!!!!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen