Foto bij 110~

reacties?

Blondie was er ook, en ze was weer eens verschrikkelijk aanwezig. Blijkbaar hadden zij en TOm het heel erg goed gemaakt, want zij stond met zijn tekening in haar handen, en hij hing helemaal om haar heen. Zijn armen lagen om haar middel, maar het was duidelijk dat hij zich wel ergerde aan haar. En ik dacht dat ik wel wist waarom. 'Hmm, Tom, denk je dat je dit wilt dragen?' vroeg ze, extra luid zodat ik het kon horen. 'Ja, lieverd. Laura, THalia en Greg hebben er veel werk in gestoken. EN ik vind het wel iets hebben.' zei hij zacht. 'Hmm, wel, daarom ga ik altijd met je shoppen, is het niet?' vroeg ze met haar neus in de grond. Tom rolde met zijn ogen, maar gaf haar gelijk. Hij gaf haar de hele tijd kusjes in haar nek, waardoor ik bijna braakneigingen kreeg. De laatste jaren was ik niet echt meer te vinden voor kleffe liefdesrelaties. Laat staan dat ik de hele tijd kussende koppels rond me wilde. Bill stond nog steeds op en neer te springen. 'Oeh, oeh oeh, wanneer zullen de pakken zelf klaar zijn?' vroeg hij terwijl hij de tekening langs alle kanten bestudeerde. 'Wel, we laten ze maken door een gespecialiseerde firma, dus, ik denk binnen een week, misschien 2. Maar ik denk dat er nog een paar pakken bij komen, dus die komen later.' zei ik. Plots haalde onze Blonde Barbiepop het in haar hoofd dat het te rustig was. 'Zeg eens, Laura. GIsteren had je het over het feit dat je de jongens al lang kende, heb je daar ook maar iets van bewijs van?' vroeg ze bitcherig. 'Hmm, eens zien. Oh, ja, de jongens zelf.' zei ik op een geïrriteerde toon. 'Buiten de jongens en foto's.' zei ze met een blik op tom. Betekende dat dat ze het er met hem had over gehad? Wat had hij haar verteld? 'Ik weet niet...' Bill kwam tussen beide nog voor ik mijn zin kon afmaken. 'Tuurlijk kan ze dat.' ik wist niet wat hij van plan was, maar keek hem kwaad aan toen hij mijn haren omhoog tilde. Hij wees naar de tatoeage in mijn nek. 'Op hetzelfde moment gezet als ik, bij dezelfde tatoeëer.' zei Bill trots. Het was stil achter me, waar greg en Thalia stonden. Ik herinnerde me dat ik hen hier nooit iets van verteld had.

Reageer (6)

  • XTokioHotelXLov

    wouw egt vet :)
    verderrr :)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Assje

    BAM, BITCH! In your face! (puh)
    Nu vraag ik me af wat ze daarop zal antwoorden! xO
    Snel verder dus! (A)
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    snel verder! ;d

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen