Foto bij || Fourty Two

Aiden POV

Ik keek hem verbaasd aan. “Waarom ben je dan hier?” vroeg ik.
Kyle rolde met zijn ogen en opende zijn mond om iets te zeggen. Maar zijn antwoord werd overstemt door een ander geluid.
“Aiden!” werd er geroepen.
Ik herkende die stem. Ik draaide mijn hoofd en zag Sophie een eind verderop staan. Wat deed ze hier? Was er iets mis?
“Sophie!” riep ik en ik rende op haar af. “Is er iets aan de hand? Waarom ben je hier?” Ik keek haar bezorgd aan.
Haar gezicht was wit en haar ogen stonden bezorgd. Ze omhelsde me en kreeg tranen in haar ogen.
“Ik ben zo blij dat ik je gevonden heb” fluisterde ze half snikkend in mijn oor.
Ik hield haar een eindje van me af.
“Wat is er dan?” vroeg ik bezorgd. Was er iets met Jules gebeurd? Of met mijn ouders? Ik kreeg een naar gevoel in mijn buik.
Op dat moment mengde Kyle zich ertussen.
“Sophie!” zei hij opgewekt. “Wat brengt jou hier?”
Sophie uitdrukking veranderde. Ze kreeg een beetje kleur op haar wangen en haar ogen leken plotseling vuur te schieten. Ze keek Kyle kwaad aan. “Jij vuile rat” zei ze dreigend.
Ik snapte er niets van. Waarom deed Sophie zo vijandig? “Sophie?” zei ik vragend maar ik werd genegeerd.
Kyle zette een stap naar voren en keek Sophie dreigend aan. “Wat is er kleine bitch?” vroeg hij dreigend. Hij spuugde het woord bitch bijna uit.
“Dat weet je zelf ook wel” zei ze sissend.
Kyle trok wit weg en keek nog bozer. Plotseling hief hij zijn hand op en gaf Sophie een klap in haar gezicht. Haar hoofd draaide opzij en een rode vlek werd zichtbaar op haar wang.
“Klootzak!” riep ik en ik deed een stap naar voren om Sophie te beschermen. “
Waar sloeg dat op?” vroeg ik kwaad. Toen ontfermde ik me over Sophie. Haar ogen stonden vol tranen en ze trilde. Ze leek weer net zo bang als eerst.
“We moeten hier weg Aiden” fluisterde ze. “Wacht tot ik ja zeg, en dan gaan we rennen.”
Ik keek haar niet begrijpend aan. “Wat is hier allemaal aan de hand?” fluisterde ik. Sophie schudde haar hoofd en keek toen angstig op naar Kyle die dreigend op ons af kwam gelopen.
“Jullie twee gaan helemaal nergens heen” gromde hij.
Nu begon ik kwaad te worden.
“Nu wil ik weten wat hier allemaal aan de hand is!”
Kyle keek dreigend naar Sophie en schudde zijn hoofd. Sophie negeerde hem en haalde iets uit haar broekzak.
Zodra het voorwerp op mijn netvlies kwam stond de wereld even stil.
“Wat?” fluisterde ik verbaasd.
“Dit vond ik in Kyle’s tas” zei Sophie.
Ik keek naar het voorwerp dat aan Sophie’s hand hing.
Noa’s kettinkje.

***

Ik heb deze week toetsweek, dus ik zal niet zo veel posten.


Zouden jullie DIT even willen lezen??

Reageer (7)

  • Semantiek

    *stokkende adem*

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Super geschreven! Got,je moest eens weten hoeveel ik van dit verhaal hou. Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Wynter

    OMIJNGOD. JA! JA! ZEG JA SOOF EN REN MET AIDEN WEG.
    NOONONONONO! KILL KYLE! KILL HIM!
    D:

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    :ONeee kut toets week:(

    Omg, hoe komt hij aan dat kettinkje :O
    Moordenaar(puh)
    Ren voor je leven Sophie en Aiden(A)


    Snel verder(flower)

    I love youre story(H)

    1 decennium geleden
  • 1jessica10

    waaauw! nieuwe abo hihi<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen