Yeeaaah! Het is eindelijk gelukt de foto te plaatsen(yeah)
Gedachten zijn nog steeds ROOD
Trouwens... Ik gebruik mijn vakantiefoto's.
Die heb ik dus Zelf gemaakt
PLEASE DON'T COPY!

---Anywhere---
Je zegt niks. Dan veeg je een traan weg die uit je ooghoek is komen rollen.

“Waarom moest ik hier komen?” vraag je uiteindelijk.
“Fenna, je weet dat ik je altijd erg aardig heb gevonden.”
Je knikt.
“Daarom kan ik je niet zomaar laten gaan.”
HUH? Wat wil ie doen dan?
“Ik wil je aanbod doen.”
Waarvoor?
“Er is een dierenpark in Portugal, in Albufeira om precies te zijn. Dat ligt hier.” Zegt hij, terwijl hij zijn vinger laat neerkomen op een plaatsje in Portugal, op de wereldkaart die aan de wand hangt. “Ze zoeken een nieuwe dolfijnentrainter/trainster. Ik heb jou aangeraden.”
Portugal? WOW, dat had je niet verwacht!
“Je hoeft niet nu meteen te beslissen of je er wilt werken, ik zou je graag over een week terugzien, met de beslissing.”
“Ikke” begin je.”Ik, uhm, ben nogal overdonderd.”
Nogal? Maak daar maar ‘zwaar’ van!
“Dat snap ik wel. Ik heb hier nog een paar foldertjes liggen en je kan de site bekijken.” Hij begint in een la te rommelen en haalt er een paar foldertjes uit. “De website staat achterop dit foldertje.” Hij duwt een foldertje onder je neus met 3 enorm cute dolfijnen erop. Je pakt het aan en draait het om. Daar staat inderdaad de website. http://www.zoomarine.com/Start.php
Je bladert het foldertje even door.
Hmmm, gaat wel.
Opeens kom je bij een bladzijde met allemaal foto’s van mensen met de dolfijnen. Dolphin Interaction.
Is dat niet stressserig voor die dolfijnen? Steeds met andere mensen moeten zwemmen.
“Ik weet het niet hoor, Bart.”je kijkt hem aan.
“Hoeft ook niet. ga nu maar lekker naar huis en denk er nog een weekje over. Ik stel voor dat je maandag terugkomt.”
“Oke.”jeknikt en loopt naar buiten. “Doei Bart!!”
Bart roept je wat na dat je niet verstaat. Je loopt steeds sneller en als je bijna buiten bent begin je te rennen. Weg hier! Je rent naar het bushokje en stapt snel in, voordat de bus wegrijdt.
Millie. Wat nou als ze nergens heen kan? Ik weet zeker dat het niet goed afloopt. ik HAAT dit! Wat moet ik nou?
Je gedachten worden onderbroeken door je mobiel. Je neemt snel op.
“Met Fenna.” Zeg je.
“Wat is dit nou? Het park sluiten? Klopt het?” Jehoort meteen dat het Heleen is.
“Het klopt. Jammer gtenoeg…”
“Nee! Wat ga je nou doen? ik hoorde van Hanna dat Bart je een aanbod heeft gedaan!”
hoe weet die dat nou weer?
“Fenna! Wat ga je doen?”
“Ik weet het niet, Heleen…. Serieus niet…”

Ja, ik weet het, nog steeds kort. maar volgende keer de grote onthulling! Gaat ze of gaat ze niet? (als je de titel goed hebt gelezen weet je het nu al)
-XxX-Mariëlle©

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen