Ik ben niet verslaafd hoor Dus Wel
Ik ga gewoon mijn hele vrije zondag aan jullie opofferen.

Letzte Bratwurst Vor Amerika xD
Gedachten zijnj still ROOD en zullen dat ook blijven.

“Ik…” je kijkt nog even naar Millie, die ongeduldig rondzwemt. “Ik doe het, Bart. Ik ga naar Portugal!”

“Ik wist het wel!” roept Bart blij.
Wacht eens even! Waar moet ik slapen?
“Bart? Waar moet ik slapen? Het is nou niet echt mogelijk om daar een huisje te gaan kopen.”
“Ik heb een huisje in Albufeira, dat is alleen helemaal aan de andere kant van Albufeira.” Antwoordt Bart.
Hé, dat is handig!!
“Het staat leeg, ik wou het eigenlijk verhuren, maar jij mag er gratis in. Alleen zijn er nog niet echt veel meubels, alleen een bed, kast, eettafel, stoelen, een bank en alles voor de keuken.”
“Dus de keuken is klaar. Daar hoef ik niets meer aan te doen?” vraag je.
“Ja.” Bevestigt Bart.
Oké dan!
“En hoe kom ik er?” Ja, dat zou handig zijn om te weten.
“Met het vliegtuig.”
Je kijkt Bart een beetje boos aan en hij begint te lachen. “Er gaat over 2 weken op vrijdag een vliegtuig naar Faro. Als jij daarop mee wilt, wordt het ticket voor je geregeld. Als je bent aangekomen op Faro moet je naar de bussen, daar staat een bus die naar Vila Da Praia in Albufeira gaat. Mijn huisje is daar vlakbij. Op loopafstand.”
Met koffers? OMG De Hell!
“Wil je mee met dat vliegtuig?” vraagt Bart.
Je knikt. “Ja, is goed. Maar hoe kom ik dan bij mijn werk? Je zei net dat je huisje aan de andere kant van Albu… Albu… albufeira ligt.”
Ik moet een keer die plaatsnamen van hem gaan opschrijven en opzoeken op Google Earth. HiHi, ik zie het al voor me. Begint Bart zo een heel verhaal te vertellen, zegt ie op een gegeven moment Albufeira, zit ik echt zo. ‘Bart, hoe schrijf je dat?’ xD
“Met de Eva.” Beantwoord Bart je vraag, die je alweer vergeten was.
“Huh? Wat vroeg ik alweer?” vraag je dommig.
“Hoe je naar je werk moest.” Legt Bart uit. “Dat moet je met de Eva, de bus.”
“O. kost dat geld?” vraag je, alweer dommig.
“Het lijkt me wel, want de buschauffeuren moeten ook geld verdienen.”
O, ja.
“Maar dan ga ik nu je vertrek regelen.” Zegt Bart en loopt weg.
Je kijkt hem na.
Wat heb ik nou eigenlijk gedaan?
Opeens word je opgeschrikt door een plens water over je heen. “Millie!” zeg je een beetje boos. Ze kijkt je zo lief aan, dat je het haar meteen vergeet. “Zal ik eens lief doen en met jou gaan zwemmen?” vraag je. Millie knikt een soort van ja, wat jij haar ook geleerd hebt. Je lacht, rent naar binnen, de gang door, de deur uit, over de brug, naar de kleedkamers en trekt je pak aan. Dan ren je weer terug. Je opent een deurtje in Millie’s bassin, zodat ze naar het grote showbad kan zwemmen, waar lekker veel ruimte is om te spelen. Je rent naar het showbad en ziet dat Millie al daar is.
Visjes!
Je rent naar binnen en pakt een box met visjes uit de koelkast. Dan ren je weer terug naar het showbad, pleurt de visjes ergens neer en duikt het water in. Jullie doen een paar kunstjes en je werkt nog even aan het overgooien. Als dat al 10x gelukt is hoor je opeens applaus. Je kijkt op, en ziet Bart op de kant staan. Je lacht naar hem en klimt het water uit.
“Alles is geregeld.” Zegt Bart blij.
Oké, ik ga naar Portugal!!!!!


Ach, wat blij allemaal!
-XxX-Mariëlle ©

Reageer (1)

  • Diffuse

    WHAAAAA!
    MARIELLEDUDE!
    GA SNEL VERDER!
    OF IK KOM!(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen