Mijn dank voor deze nieuwe nieuwe Quizlet gaat uit naar NicaDUDE, die mijn grootste fan, mijn trouwe lezeres, en mijn vaste reactieschrijfster is.
Thanks THIceCreamx3(H)

“Slaap lekker, Fenna.” Fluistert Heleen.
Je grijnst even. “Jij ook.” Fluister je.
Even later hoor je aan Heleens ademhaling dat ze in slaap is gevallen.
Wat kan ik verwachten in Portugal? Straks haten die mensen mij! En de dolfijnen. Straks willen ze niks met me te maken hebben! Daar sta ik dan, in Portugal, als dolfijnentrainster, die de dolfijnen niet eens mogen. Ja, dan volgen ze ook geen bevelen op en kan je ze ook niks leren. Wat nou als die mensen allemaal moeilijke dingen gaan doen die jij niet kan? Fenna, STOP! Zo mag je niet denken! Slapen, nu!
Na veel gewoel val je uiteindelijk in slaap.

”Hallo!”
Iedereen staat je vreemd aan te kijken. Opeens begint er 1 te lachen. De rest volgt al snel. Ze staan je allemaal uit te lachen! Hun gelach echo’t(or whatever) door de grote, lege ruimte. En in je hoofd. Allemaal gelach! Overal gelach!
“Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!” je klemt je oren tegen je hoofd. Het gelach gaat er dwars doorheen.
“AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!” gil je nog een keer.


“Fenna, wordt wakker!” hoor je vaag.
“Wat?” mompel je. Denk je. Je weet het niet.
“Fenna, wakker worden!” het is duidelijker.
De persoon blijft doorgaan met roepen.
O, ik moet wakker worden! Zeg dat dan!
Je opent je ogen. “Hoi.” Zeg je sullig. Meteen begint Heleen te lachen.
“Wat nou?” brom je.
“Je moet over een half uur naar et dolfinarium!”
“Jij ook hoor.” OMG, hoe snugger.
“Weet ik, daarom maak ik je wakker!”
Je komt overeind en loopt meteen naar de kledingkast. “O kut, ik moet mijn showpak nog wassen! Nou gaat ie stinken!” je pakt je showpak uit de kast.(Je hebt vandaag een show) en je ruikt eraan. Meteen gooi je hem op de grond. Je ruikt even naar je handen, die ruiken hetzelfde als je pak, een geur die je niet thuis kan brengen.
“Illl!” gilt Heleen. “Dat stinkt!”
“Wat moet ik nou doen?” kreun je. Jullie kijken allebei naar het pak, dat op de grond ligt. Dan loopt Heleen naar jouw kast, waar een hele collectie deo’s staat. Ze pakt er één en begint het pak te bespuiten. Na een tijdje ruikt je pak weer redelijk.
“Het kan ermee door.” Zeg je.
Heleen knikt. “Het kan.”

Ja, volgende keer heeft ze een show! Cool!
-XxX-Mariëlle ©

Reageer (1)

  • Diffuse

    WoepsiePoepsie!
    Sorry dat ik zo laat een reactie zet, MarielleDude!
    Ik was bij een vriendin blijven slapen, twee dagen!
    Ik voel me ongelooflijk vereerd!!
    Your Welcome!
    Hoe kan ik anders de grootste fan zijn!
    Ik hou van deze quiz!^^
    En ik zet graag reacties op deze quiz!
    En ik vind je top!
    En je bent cool, dude!
    En ik lees je quiz graag!
    En je bent oncontroleerbaarsuperformidabelgoed in quizjes schrijven!
    Ik lees al je quizjes!
    Allemaal!
    Een voor een
    Tadabedam tututututu tadabedam tuturutu tadabedam tututurudumturudumturubeduredumdumduremdum
    Sorry, ben weer eens melig!
    Ik hou van jou quizjes!
    Ik hou van jou quizjes!
    Ik hou van jou quizjes!
    Ik hou van jou quizjes!
    Jou quizjes zijn top!
    Jou Quizjes zijn tip!
    Jou Quizjes zijn tap!
    Jou Quizjes zijn toep!
    Jou Quizjes zijn tep!
    Nou, ja, je snapt hem wel!!
    Ik vind ze echt MÉGÀ cool!
    Echt waar hoor!
    Nou is dit een lange reactie of niet?
    (hoera)

    NOu doeitjes!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen