Foto bij Nervy Noctowl!

Het spijt me soooooooooooooooooooooooooooooooooo erg echt waar!
Maar ik heb het op school echt druk.Ik had deze week een toetsen van duits,frans,biologie,geschiedenis,aardrijkskunde en een so van nederlnads!
Daarom heb ik niets geschreven ik moest leren.We hebben nog niet zoveel cijfers maar die van mij zijn niet zo heel hoog.Ik heb al best wat onvoldoendes.En dan gaat mijn moeder nog zeggen dat ze denk da tik mijn huiswerk afraffel en amper leer om dan weer achter de laptop te kunnen zitten!!! Alsof ik het leuk vind om onvoldoendes te halen!Wat denkt ze wel niet?!

Ik liep samen met Daisuke.Ik ondersteunde hem omdat hij nog steeds niet op zijn been kon lopen.Bulbasaur droeg mijn ei met zijn roede en Rena mijn rugzak.Rena liep voor ons maar kwam naast ons lopen.
'Ik hoop niet dat het insecten zijn.' Merkte Rena op.
'Wat niet?' Vroeg Daisuke nieuwsgierig.
'De eieren natuurlijk.' Antwoorde Rena.
'Ik heb niets tegen insecten.Het zijn opzich best sterke pokemon.' Zei ik eerlijk.
'Ja maar ze zijn zo griezelig.' Zei Rena.Ik moest gniffelen en voelde hoe Rena met haar vuist tegen mijn boven arm aansloeg.
'Au he!Dat is niet leuk.' Zei ik.
'Insecten ook niet.' Zei Rena.Ik moest grijnsen.
'Beedrill!' Riep ik.
'Wat?Waar?' Riep Rena en keek geschrokken in de ronte maar toen ze geen Beedrill zag keek ze mij weer aan.
'Heel grappig.' Zei ze sarcastisch en Daisuke moest lachen.
'Wanneer komen we in Air city aan?' Vroeg ik aan Rena.Rena pakte een kaart uit haar tas en keek erop.
'Vandaag zeker nog niet en morgen denk ik ook niet.' Antwoorde Rena die duidelijk rekening hield met Daisuke.
'Is er een ander pokemoncenter in de buurt?' Vroeg ik maar Rena schudde haar hooft.
'Nee,alleen die in Air city is dichtbij.' Zei Rena.Ik knikte en keek naar Daisuke.Ik had gehoopt dat we in een pokecenter konden rusten en naar Daisuke's been gekeken kon worden door zuster Joy.
'Kijk uit!' Riep Daisuke en wees omhoog.Ik keek geschrokken op en zag een Noctowl op ons afkomen.
'Bulbasaur razor leaf!' Riep ik en de bladeren schoten op Noctowl af.Noctowl vloog langs zodat hij niet geraakt werd.
'Nog een keer.' Zei ik tegen Bulbasaur en Noctowl vloog weg de bomen in.Achter me hoorde ik gekerm.Ik draaide me om en zag Daisuke op de grond liggen.Shit!Ik had hem losgelaten om Bulbasaur te bevelen.
'Daisuke!' Riep ik en zag dat Rena al naast hem zat.Daisuke hield krampachtig zijn been vast en beet op zijn onderlip van de pijn.Rena legde haar hand op zijn schouder.
'Daisuke?Daisuke gaat het?' Vroeg ze bezorgt maar Daisuke gaf geen antwoord.
Verdomme!Dit was mijn schuld maar ik sta hier maar als een idioot te staren!Ik weet niet wat ik moet doen.
'Hebben jullie hulp nodig?' Vroeg een meisjes stem.Ik draaide me om en zag een meisje van een jaar of 12 achter me staan.Naast haar stond een roze pokemon.Ik pakte mijn pokedex.
Deze zeldzame Pokémon wordt niet gezocht vanwege zijn vechtcapaciteiten maar voor zijn legendarische mogelijkheid om zijn trainer gelukkig te maken. Hij is een vriendelijke en goedhartige Pokémon die zijn voedzame ei deelt als hij een gewonde Pokémon ziet. Ze loopt dan meestal ook heel voorzichtig om haar ei niet te laten breken, maar als het moet kan ze heel hard wegrennen
'Mijn Chansey kan je vriend van zijn pijn afhelpen.' Zei het meisje vriendelijk.Ik knikte.
'Ja doe snel.' Zei ik.Chansey liep naar Daisuke toe.
'Chansey doe je softboiled.' Zei het meisje.Chansey brak haar ei waar de helende kracht inzat.Toen het Daisuke's been raakte opende Daisuke zijn ogen en liet zijn been los.
'Het doet geen pijn meer.' Zei Daisuke verward en keek mij aan.
'Ik heb niets gedaan.Het was uhhhh.' Ik wist nieteens hoe het meisje heette.
'Mijn naam is Maya.' Zei Maya glimlachend.Daisuke stond op en bedankte haar.
Het voelde goed om Daisuke weer te zien lopen.Opeens klonk er geritsel en we keken met ze richting een boom.Diezelfde Noctowl als eerder vloog weer op ons af.
'Pas op!' Riep Rena.We doken met z'n alle op grond.
'Weer die Noctowl?' Merkte Maya op.Rena keek naar haar.
'Ken je die Noctowl?' Vroeg Rena verbaast.Maya schudde haar hooft.
'Nee maar we hebben al vaker klachten gehoord over een Noctowl.Er leven hier veel vlieg pokemon omdat Air city in de buurt is maar meestal heb je geen last van ze.' Legde Maya uit.Ik dook aan de kant omdat Noctowl mijn kant opschoot.Gelukkig miste hij.Ik voelde een tik tegen mijn hand.Ik keek op en zag Rena naast me liggen.
'Vang hem.' Zei ze.Ik keek verbaast naar haar maar dat veranderde al snel in een grijns.Ik pakte een pokeball van mijn riem en sprong op.
'Elektrike laat je zien!' Riep ik en Elektrike kwam uit zijn pokeball.Noctowl vloog vlak langs Elektrike's rug waardoor Elektrike grommend omkeek.


'Elektrike doe je quick attack.' Zei ik en Elektrike knalde tegen Noctowls buik.Noctowl sloeg terug met een air slash.
'Elektrike gebruik bite.' Zei ik en Elektrike sprong op Noctowl af.Noctowl vloog net op tijd weg en ontweek het.Noctowl's voorhoft werd blauw en hij vloog op Elektrike af.
'Elektrike ontwijk die zen headbutt!' Riep ik.Elektrike schoot optijd weg.
'Thunderbolt,Elektrike.' Zei ik en de thunderbolt raakte Noctowl hard.Hij was nu aardig vermoeid maar bleef doorvechten.Ik grijnsde,dat zijn de types die ik wil.De Noctowl vormde een shadow ball en schoot die af.
'Counter met thunderbolt.' Zei ik.De aanvallen botste en spatte uit elkaar.
'Charge beam,go!' Riep ik.Elektrike nam al zijn elektrische energie en schoot de charge beam af.Noctowl was te laat om te ontwijken en werd geraakt.Hij viel uit de lucht op de grond.Ik pakte een lege pokeball en gooide die op hem.Hij schudde twee keer heen en weer en toen kwamen er sterretjes van de knop.Iedereen stond opgelucht op.Ik rende naar de pokeball.Elektrike kwam naar me toe gelopen.Ik aaide hem over zijn kop.
'Goed gedaan jochie.' Zei ik.We namen afscheid van Maya en gingen verder.Nu Daisuke weer kon lopen droeg ik mijn eigen tas en ei.Man,dat gaat vlug.Een pokemon ei en nu ook nog een Noctowl.

Wie heeft er nog meer van die zeurende ouders?
ps het einde van dit hooftstuk is een beetje slecht.Zo abrupt van en nu reizen we verder doei maya-_-'

Reageer (5)

  • Amami

    hetzelfde probleem, ik was het hele weekend mijn laptop kwijt omdat ik een onvoeldende voor Duits sta. -zucht-

    snel veder.

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    praat me er niet van¬¬
    ik zit al heellang in de klit met me vader0_0

    Cooool hoofdstuk:D

    1 decennium geleden
  • Organism

    Supahhh koewl ;P

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    Ik niet echt
    ik ben 19 maar ik doe aan zelfstudie

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    Ik niet echt
    ik ben 19 maar ik doe aan zelfstudie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen