Foto bij 100 Het dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (39)

  • JustASizzler

    Wow, ik ben sprakeloos!
    Ik weet dat je waarschijnlijk deze reactie nooit zal lezen, maar ik wil je dit even zeggen.
    Je verhaal is GEWELDIG!
    Ik zit nog niet zolang op quizlet, maar heb al heel wat verhaaltjes gelezen.
    Toch is dit verhaal toch echt bijzonder.
    Ik heb het in minder dan 2 uur uitgelezen.
    Ik heb mijn huiswerk niet gemaakt omdat ik niet kon stoppen met lezen.
    Ik wil je daarom graag bedanken.
    Het klinkt raar maar ik vind je verhaal zo mooi dat het waarschijnlijk nooit meer uit mijn geheugen gaat.
    Bedankt voor het verpesten van mijn toekomst (Ik ga me nooit meer op school kunnen focussen na dit verhaal:) )
    XX Noortje <3

    8 jaar geleden
  • M00N

    Dit verhaal heb ik echt heel vaak gelezen maar het blijft leuk en steeds moet ik weer lachen ! Goed gedaan!

    1 decennium geleden
  • LynnBiebz

    Ik heb het verhaal nu pas gelezen, maar echt waar het is zo verslavend. Ik vond het een super verhaal! I love it! Ik heb 2 dagen gedaan om dit verhaal te lezen, het is gewoon super zoals ik al zei. Doe zo voort! :) Fantastisch! :)

    1 decennium geleden
  • DaphStyle

    Dit verhaal was gewoon geweldig!! (H)
    Ik vind het alleen zo jammer dat het niet tot de 200 ging. :(
    Maargoed, bedankt dat jullie je verhaal hebben gedeeld met ons.
    Het was geweldig!! (H) xx DaphStyle (H)

    1 decennium geleden
  • SemmiaBieber

    Dit verhaal was gewoon fucking geweldig met spastische sophia en pedo justin,ryan en chaz (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen