Foto bij Part 43.

Rose Watkins.
'ROOOOOSE, Je bent terug. Gelukkig. Je weet niet half hoe zwaar het was zonder je.' Kim kwam op me af en trok me even in een knuffel. Ik grinnikte kort en hielp Niall met de koffers. Het was behoorlijk vroeg en ik wist dat de jongens zo vrijwel meteen doormoesten voor hun nieuwe tour. Niall had nu dan ook alleen nog maar tijd voor een korte douche en snelde naar de badkamer om zich klaar te maken. Kim trok me mee naar de woonkamer, waar de andere vier jongens zich ook bevonden.
'Oh kijk nou eens, het onafscheidelijk koppel is ook weer terug.' mompelde Zayn en ik grijnsde.
Kim stootte me aan. 'Snap je wat ik bedoel? Anyways, de jongens gaan zo weg en dan gaan wij even mooi alles bespreken wat er dit weekend is gebeurd, oke?'
Ik knikte en begroette de andere jongens met een knuffel, ondanks Zayn's ozo vriendelijk opmerking zo vroeg in de ochtend. Ik wist ook wel dat hij er gewoon niet zo goed tegenkon en negeerde het dan ook maar. De andere jongens waren wel in voor een begroeting. Liam keek me even met een glimlach aan, maar dat was ook praktisch alles wat er gebeurde. Niet veel later kwam Niall alweer de kamer binnen en ook hij kreeg niet meer dan een hallo uit de jongens, iets wat hij praktisch wel gewend was. 'Ah, we kunnen gaan, meneer Horan is ook klaar. Nou, tot vanmiddag. Of vanavond. Ofzo.'
Niall drukte snel een kus op mijn lippen voor hij achter de rest aanwandelde en Liam deed kort hetzelfde bij Kim, voordat niet veel de later de voordeur dichtviel en het behoorlijk rustig werd in het appartement. We hoorden de jongens nog wat discussieren buiten, voordat het ook daar stil werd. Kim trok me mee naar de bank en duwde me er praktisch in, voordat ze een kop thee voor me pakte en naast me plaats nam. 'If you leave anything out.. Begin bij die vader. Wat was dat nou?!'
'Nouja, we werden opgehaald door zijn moeder van het vliegtuig, ze was echt heel lief. Vroeg ons of we nog eens terug kwamen om haar te bezoeken. En Niall moest vooral mij niet vergeten. Zo lief. Maar goed, we moesten meteen door naar het feest bij zijn moeder thuis. Letterlijk zijn hele familie was daar en hij was redelijk enthousiast om me voor te stellen aan zijn vader. En het enige wat zijn vader deed, was..' Ik deed voor hoe zijn vader me had aangekeken en Kim zuchtte, terwijl ze haar hoofd schudde.
'Wat een asshole. Wat zei Niall ervan?' vroeg ze nu. Ik haalde mijn schouders op.
'Ik kon niet horen wat ze over hadden want zijn moeder had me al weggetrokken bij hun om me voor te stellen aan de bruid to be. Ik werd meteen ook maar even overgehaald om als bruidmeisje op te treden.' Ik wou een slok nemen van de thee, maar toen ik zag dat het damp er nog afkwam, deed ik het nog maar even niet. Kim stelde nog meer vragen en ik antwoorde ze dan ook meteen. Ik vertelde haar verder niets, niets over de kleine meningsverschil dat we hadden gehad, iedereen had dat toch wel eens? 'Hij was gewoon zoals hij altijd was. Ontzettend lief en zo zorgzaam.'
Kim keek me even aan. Ze merkte dat er iets dwars zat, maar ik zou het zoiezo niet vertellen. Het ging de rest niks aan, wat er allemaal door mijn hoofd spookte. 'Anyways. Ik ben zo happy dat je terug bent! Zullen we gaan shoppen vandaag? Aangezien je toch een dag vrij hebt van school..'
Ik knikte even en nam een slok van de thee. 'I'd love too, ik wil nieuwe schoenen.'
'Ah fun! We hebben een missie!'


drama is coming. en geloof me, it isn't pretty.

Reageer (28)

  • Dysphoria

    Omg, nee, geen drama. D:
    Laat ik dan morgen maar pas verder lezen. Wil met een goed gevoel naar bed. :p

    1 decennium geleden
  • 1Der

    oehff kan er tegen,, zit nu net met een bak ben en jerry ijs(H)

    1 decennium geleden
  • troyesivan

    Snel verder <33333333333333333333333333333333333333333
    (H)

    1 decennium geleden
  • JHoran

    Noooo ):

    1 decennium geleden
  • Salute

    Verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen