Foto bij 017.

Oke ik had beloofd dat ik vandaag een paar deeltjes zou plaatsen en ik heb gewoon geen seconde vrije tijd gehad vandaag.
Verder kreeg ik de tip om iets meer leestekens te gebruiken, dus dat heb ik geprobeerd en ik hoop dat dit beter leest.
Enjoy!

Na het oefenen van Just Dance staat voor mij en Olivia het oefenen met Diva Fever op het programma. Sarah is daarna voor de rest van de dag vrij. We hoeven het eerste uur helemaal niets te doen ,we komen toch pas aan het einde van het liedje op, dus zitten we gewoon te kletsen met de andere meiden. Sommige zijn echt enorm aardig en kan ik het supergoed mee vinden. Na een uur moeten wij dan ons stukje choreografie leren. Het stuk dans is niet moeilijk ,misschien zelfs wel saai, dus hebben we het sneller onder de knie dan verwacht. Hierdoor mogen we dan ook eerder naar huis. Oefenen voor het nummer voor het nummer van Wagner is morgen pas. Olivia en ik nemen nog een douche in het dansershuis ,zodat we het thuis niet meer hoeven te doen, en kleden ons daarna om in onze normale kleding. Al die tijd heb ik nog niet op mijn mobiel gekeken bedenk ik me dan. “Heb je al wat terug van Harry?” vraagt Olivia, net alsof ze mijn gedachten kan lezen. “Nog niet gekeken eerlijk gezegd.””Nou, ga dan snel kijken man!.” Als ik mijn mobiel open zie ik dat ik twee berichtjes heb gehad. Eén van Sarah en één van Harry. Als eerste open ik die van Sarah, gewoon omdat die hoger in mijn mailbox staat.
Hoe was oefenen met Diva Fever? En is je date met Harry al gepland? Haha xoxo. Ik stuur meteen een sms’je met mijn Iphone terug. De dans is simpel, dus we mochten eerder weg (: Date met Harry heeft nog geen datum maar ik heb wel een berichtje van hem dus die ga ik nu lezen (;. Xxx antwoord ik erop.Daarna open ik het sms’je van Harry. Wat dacht je van de 22ste? Dan ben ik ’s avonds vrij. X Ik kijk de agenda van mijn mobiel en zie dat de 22ste overmorgen al is. Er staat niet dat ik iets heb dus opzich kan ik wel, alleen het is zo snel. “En wat staat er?” vraagt Olivia nieuwsgierig. Net alsof ze het niet al over mijn schouder had meegelezen –how annoying-. “Hij vraagt of ik de 22ste wil. Maar ik weet niet, dat is overmorgen al.” antwoord ik een beetje twijfelend. “En het probleem met overmorgen is?”vraagt ze aan me met een opgetrokken wenkbrauw. “Dat overmorgen al zo snel is, dan heb ik geen tijd om me voor te bereiden of iets.””Alsof je dat wel hebt als je volgende week ergens afspreekt?” Ik zuht. Olivia heeft eigenlijk wel gelijk. Of ik nou morgen of van de week afspreek maakt geen reet uit. “Je hebt gelijk, ik sms wel dat het goed is.” antwoord ik uiteindelijk. “Oehhh, little Olivia got herself a Date!” roept ze vrolijk uit en trekt me dan in een knuffel. Daarna geeft ze me pas de tijd om te antwoorden op het sms’je.
De 22ste is goed hoor. Hoelaat wil je afspreken en waar? Xx antwoord ik en daarna berg ik mijn mobiel weer op. Daarna pakken Olivia en ik beiden onze tassen, verlaten het gebouw en gaan weer op weg richting huis.
Zodra ik thuiskom gooi ik eerst mijn tas op mijn kamer en loop daarna weer naar beneden. In de keuken zit mijn moeder al met een kop thee op me te wachten. “Vertel Luc, hoe was dan je eerste officiële dag bij X-Factor?” vraagt ze met een gezicht vol nieuwsgierigheid. Ik begin vrolijk te vertellen over alles wat er is gebeurd vandaag ,op de sms’jes na dan, en mijn moeder wordt bij ieder woord alleen maar enthousiaster. Als ik dan uitgepraat ben sleept ze me in een hele dikke knuffel en blijft ze maar vertellen hoe trots ze wel niet op me is. Ze gaat door tot irritatie aan toe. Daarna begint zij met het eten te koken en ga ik rustig even tv kijken.
Vlak voor etenstijd komt Leah thuis van school. Ze dumpt haar schooltas in de gang en loopt daarna snel de woonkamer in. “Luc, je hebt een berichtje.” roept ze naar me terwijl ze met mijn Iphone zwaait. “Van wie is het?” roep ik naar haar terug zonder ook maar een seconde na te denken dat het sms’je ook van Harry kan zijn. Ik zie Leahs ogen groot worden. “Harry Styles.” komt er heel zacht en stotterend uit.

Jullie zijn lief dat jullie me 3 kudo's geven!<3


Reactiesss?;Aa

Reageer (3)

  • xCarpeDiem

    ooeeei hahahahaah.

    ik vind die steepjes niet zo erg eigenlijk xd

    en inderdaad leestekens bij gesproken dingen anders is het echt superirritant.

    verder!

    xxxxx

    1 decennium geleden
  • PleaseStay

    AAAHHHHH!!!! VERDER!!!!
    + Leestekens zijn beter! Heel fijn! Sorry als dat een beetje stom overkomt ^^
    Hééééél snel verder!


    & nog 1 vraagje.
    Zou je mijn verhaaltjes ook willen lezen en tips geven? Ik ben er nogal onzeker over...

    1 decennium geleden
  • yriz

    Leuk leuk leuk (:
    Maar als opbouwende kritiek: ik vind die - streepjes midden in zinnen niet heel chill lezen.. Voor de rest was het top hoor ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen