Hij-
‘Dus mag het?’ Vragen we hoopvol aan ons managementteam. Ze kijken elkaar even aan. Dan zegt Robert: ‘Ja, maar ik wil eerst een clip van What Makes You Beautiful opnemen’ ‘Yes!’ Roepen we blij en we omhelzen elkaar. ‘Waar gaan we die clip opnemen?’ Vraag ik als we een beetje uitgesprongen zijn. ‘Ergens op een privéstrand’ zegt Robert. ‘Een strand?!’ Roept Harry blij. ‘Echt gaaf!’ Zegt Louis.
‘We wilden jullie eigenlijk bellen, maar jullie kwamen al hierheen.’ Zegt Robert dan. ‘We wilden eigenlijk vandaag gaan kijken voor de kleding en de locatie. Kunnen jullie?’ Even kijken we elkaar aan. ‘Volgens mij hebben we niks te doen.’ Zegt Liam. Robert knikt. ‘Oké, zullen we gaan dan?’ We lopen met z’n allen naar buiten en stappen in het busje.

Liam-
‘Kom op!’ ‘Waarom duurt het nou zolang?’ ‘Inderdaad! Het zou een kwartier geleden moeten worden geüpload!’

Lezen we. Ik zucht. ‘Waarom is iedereen zo ongeduldig?’ Niall kijkt me aan. ‘Inderdaad, het is maar een clip!’ Zegt Harry. ‘Woow Harry wordt chagrijnig.’ Zegt Louis plagerig. Niall lacht. Wij lachen nu om Nialls lach.
‘Yes! Geüpload!’ Roep ik na een paar minuten. Opgelucht haal ik adem. De rest volgt. We sluiten de computer af. ‘Zayn!’ Roept Zayn’s moeder vanaf beneden. ‘Er staat een filmcrew voor de deur!’ ‘Ja, mam!’ Roept Zayn terug. ‘Dat is voor het Bring 1D To Me filmpje.’ Hij zucht. We lopen naar beneden. Om de beurt geven we de mannen een hand en zeggen we dingen als: ‘Welkom, hoe gaat het? En alles ok?’ Als we klaar zijn gaan we voor de gordijnen staan. Ze beginnen te filmen en we beginnen tegelijk met: ‘Hi iedereen’ Dan ga ik verder met praten. ‘We hoorden jullie berichten van…’ Niall: ‘Nederland’, Louis: ‘Zweden’, Harry: ‘Duitsland’, Zayn: ‘Italië’ Dan ga ik weer verder. ‘Nu is het jullie kans om One Direction naar jullie te brengen en om ons naar jou toe te laten vliegen! Bring 1D To Me begint vandaag.’ Zayn barst uit: ‘Vas happenin! Bring 1D To Me!’ Allemaal schreeuwen we: ‘Wooehh, jeeej! Yeaahh’ ‘En…. Cut!’ Roept de regisseur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen