Drijfnat kwam ik thuis aan, waarna ik besloot meteen naar boven te gaan voor een douche. Ik had het koud en kon daardoor met moeite op mijn benen blijven staan. Een douche zou daar wel verwandering in brengen. Ik gooide mijn natte spullen in de wasmachine en wierp een korte blik op mijn iPhone. Geen nieuwe berichten, geen gemiste oproepen. Niks. Hij was boos op me en niet zo'n klein beetje ook. Ik was alleen maar bezorgd om hem, ik wilde helemaal geen ruzie. Ik wilde alleen maar voorkomen dat hij binnenkort een burn-out zou krijgen. Dat was het enige. Dan zou One Direction helemaal niks meer aan hem hebben, en dat zou zonde zijn. Hij had talent, heel veel talent. Ik pakte mijn pyjama van mijn bed, legde mijn telefoon op het nachtkastje en wandelde toen naar de badkamer toe.
Bibberend stapte ik niet veel later onder de heerlijk verwarmde douche. De warmte nam langzaam mijn lichaam weer over van de kou en ik voelde hoe het kippenvel voor even op mijn lichaam verscheen. Ik pakte de shampoo van het plankje, opende de fles en deed een beetje op mijn hand. Ik plaatste de fles weer terug en smeerde de shampoo toen uit over mijn haar. 'It may be quit simple but, now that it's done. I hope you don't mind, i hope you don't mind, that i put down in words, how wonderful life is, now you're in the world..' zong ik zachtjes, terwijl ik de shampoo weer uitspoelde. Ik moest hem gewoon even een smsje sturen straks, ik kende hem langer dan vandaag, dat zou hij vast op prijs stellen.. al snel was ik klaar met douchen, viste ik de handdoek van het rek en droogde ik mezelf af. Ik trok snel mijn pyjama aan en wandelde de slaapkamer weer in. Vrijwel rechtstreeks naar mijn iPhone, die aangaf toen ik hem ontlockte, dat ik een nieuw bericht had. De teleurstelling was groot toen ik zag dat het niet van Niall was. “Weet jij waar Niall is? We hadden hem eigenlijk al terug verwacht. X Zayn.” ik typte snel terug dat ik geen idee had waar hij was. Meteen kreeg ik antwoord van Zayn dat Niall zijn telefoon ook niet opnam. Ik had het wel erg bont gemaakt. De bel ging beneden en ik viste nog even snel een paar sokken uit de la, voor ik de trap afhinkelde en letterlijk er bijna vanaf viel. Veilig landde ik niet veel later op de grond en ik trok de deur open. 'Niall! Lieverd, kom binnen.'
Zonder dat ik hem iets liet zeggen, trok ik hem naar binnen en sloot ik de deur achter ons. Hij keek me met een schuldige blik aan, maar ik negeerde het en duwde hem de trap op. 'Rose, ik-.'
'Nee, ik wil het niet horen. Eerst ga je douchen, je hebt het koud. Straks wordt je nog ziek.' Ik was blij dat hij terug was gekomen. Hij probeerde tegen te stribbelen maar ik had net iets meer kracht en duwde hem zo de badkamer in. Ik keek even om me heen, denkende aan kleding en stormde toen de kamer uit om vervolgens terug te komen met een paar kledingstukken van mijn moeders vriend. Ik drukte het in zijn handen. Een klein glimlachje stond op zijn gezicht. Ik glimlachte terug en wou de badkamer uitlopen, maar hij pakte mijn hand. Hij trok me dichter en drukte snel een kus op mijn lippen. 'Dat mag natuurlijk wel even. Maar hup hup, douchen nu. We praten straks wel.'
Hij glimlachte even kort en legde de kleren even opzij. 'Ik hou van je, Rose.'
'Ik ook, maar nu douchen. Hup hup.' ik wandelde de badkamer uit en sloot de deur achter me. Eerlijk gezegd wist ik ook even niet meer wat ik allemaal moest denken, maar ik zou er voor hem zijn. En als hij dan zo nu en dan even zijn gevoel moest lossen, so be it. ik hield van hem en ik zou hem voor geen goud kwijt willen raken. Echt niet. Ik hoorde hem roepen. 'Ga nou douchen!'
'Wil je dan even uitleggen hoe de douche werkt? Ik krijg hem niet aan.'

Reageer (37)

  • Dysphoria

    -Huppelt- Het is weer goed. 8D

    1 decennium geleden
  • wealllove1D

    ;D dit is zoooo leuk <3333

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    HAHA, hij snapt niet hoe de douche werkt? :')
    Maar Roze helpt hem wel even *wbw*
    snel verder <'33

    1 decennium geleden
  • xMeiisje

    yes ruzie is over ;D

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Awwh (:
    & Niall heeft last van stemmingswisselingen. Zo ken ik er nog wel een paar --' But, yeah, snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen