Foto bij Part 48.

Rose Watkins.
Ik was druk bezig met smsen naar Kim, dat ik niet doorhad dat de douche alweer een tijdje uit was. Twee armen gleden rond mijn middel en hij gluurde even mee op het schermpje. Hij drukte een kusje in mijn nek, voor hij me losliet en even de kamer rondkeek. Ik stopte mijn telefoon weg en keek even glimlachend naar hem. Hij zag er niet verkeerd uit in de kleding die ik hem had gegeven. Sterker nog, hij zag er nooit verkeerd uit. Echt een minpunt, soms. Nu niet, ik genoot van het uitzicht wat ik had. Hij draaide zich terug en keek me even aan. Ik kon zijn blik niet echt beschrijven, maar besloot er zo maar wat verandering in te brengen, ik miste die lieve glimlach van hem. 'Zullen we een filmpje kijken?'
Hij knikte even en kwam toen bij me staan. 'Maar alleen als hij heel eng is, zodat ik verplicht je hand moet vasthouden en je moet knuffelen als je het eng vindt.'
'Ik wordt niet zo snel bang hoor.' mompelde ik lachend, terwijl ik vlug een kus op zijn wang drukte en toen met hem naar beneden wandelde om de film uit te zoeken. Ik loog keihard. Ik vond horrorfilms en thrillers drie keer niks. Maar een avondje bij Niall in zijn armen hangen en zijn hand vasthouden kon ik natuurlijk niet weigeren en ik zou gewoon absoluut niet laten merken dat ik bang zou worden.. hoopte ik tenminste..

'Aaaaaaaah! OMG!' Ik dook tussen Niall's armen en ik voelde hoe hij lachtte, aangezien zijn borst op en neer ging. Ik keek even omhoog en zuchtte toen. Nop, ik was niet zo makkelijk bang te krijgen hoor. Deze film was echter nog maar een halfuur bezig en zou rond de twee uur duren. Wat heb ik mezelf aangedaan. Niall trok me dichter en meldde me nu vrolijk dat er nog een eng stukje aan zou komen. Stom genoeg keek ik ook nog terug naar de televisie. Iets waar ik twee minuten later spijt van had. 'AAAH!'
'Ik waarschuwde je nog zo.' Zei hij lachend. Hij drukte een kus op mijn kruin voor hij weer geintresseerd naar de tv staarde. Ik had er echter genoeg van en besloot drinken te gaan halen. Alleen besefte ik nu dat het donker was in de keuken.. En..
'Ik ga even drinken pakken..' Meldde ik Niall en hij knikte even lachend. Niet begrijpende dat hij met me mee moest lopen. Toen ik echter voor het beeld ging staan, keek hij me even met een ben-je-nu-serieus blik aan en ik wees naar de keuken. Ik pakte zijn arm vast en trok hem overreind van de bank. Ik hield zijn hand losjes vast, terwijl ik naar de keuken wandelde. De zenuwen hingen in mijn onderbuik, terwijl ik op zoek ging naar het lichtknopje. Deze kon ik echter niet vinden en ik zuchtte kort. Niall had inmiddels allang losgelaten en ik kon hem dan ook niet meer vastpakken. 'Niall?'
Opeens voelde ik twee handen bij mijn schouders en ik krijste het praktisch uit van angst. Niall lachte kort, terwijl hij het licht aanknipte en me grijnzend aanstaarde. Ik sloeg hem even kort in zijn buik en probeerde een boze blik op hem te werpen. 'Oe, dat zag er sexy uit, doe dat nog eens?'
'Wil je dat nooit meer doen? Mijn hart zat ergens bij mijn tenen.' Mompelde ik, terwijl hij me met een glimlach aanstaarde. De pretoogjes waren onderhand ook weer terug. Jahoor, meneertje kon hier wel van genieten. Ik wilde de koelkast opentrekken, maar Niall trok kort aan mijn arm, waardoor ik praktisch in zijn armen viel. Hij verontschuldigde zich kort voor hij voorover boog en zijn lippen op de mijne drukte. Ik voelde nog altijd precies hetzelfde als bij onze eerste kus. Die spanning, die liefde. Alleen voor hem. Zijn handen hing losjes om mijn heup en speelde wat met de onderkant van mijn pyjamahesje. Ik had mijn armen om zijn nek geslagen en zoende hem passievol terug. Hij had me zelfs zachtjes tegen het aanrecht geduwd, waar we nu ook dicht met z'n tweeen opstonden. Na een lange zoen liet ik hem los. 'I love you. And support you in everything you do. Now till forever.'
'Waar heb ik jou aan verdiend?' Verzuchtte Niall, terwijl hij even mijn haar uit mijn gezicht streek. Ik glimlachte.
'Wat wil je drinken?' Ik keek hem even aan en zag toen zijn vermoeide blik weer. 'Ik weet wel iets beters. We gaan lekker ons bedje in om te slapen. Je kan het gebruiken. Je moet morgen ook weer na de rehearsals, een beetje nachtrust zal je goed doen.'
Braaf wandelde hij achter me aan, terwijl ik alles uitdeed en hem volgens voor ging naar boven. We poetsten snel onze tanden en doken toen mijn bed in. Ik wilde hem net weltrusten wensen, toen hij zich naar me toe draaide. 'Kom ook in het appartement wonen. Dan zien we elkaar meer. Kim zou dat geweldig vinden en de jongens zijn ook weg van je, dus die zouden daar geen problemen mee hebben. Alsjeblieft? Ik wil elke dag naast je in slaapvallen en elke dag naast je wakker worden. Alsjeblieft?'
Ik keek hem even aan. Hij meende het ook nog. Ik kon het zien aan zijn blik. Ik boog naar voren, zei hem dat ik er meteen over na zou denken en gaf hem een kus, voordat hij zijn arm om me heen sloeg en we beide vrijwel gelijk in slaap vielen..


how about some raping the kudo knop? voor een extra laang hoofdstuk? xxx

Reageer (14)

  • Rembrandt

    Wat is er met haar beste vriendin gebeurt? Ze komt niet meer voor in het verhaal.
    Verder <3

    1 decennium geleden
  • IfUSeekDemi

    Awwwwwwwwwwwwwwwwwwww <33 zo lief he!!
    Serieusss ze zijn zo schattig O.O
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Snowcastle

    Pfff hoe kan je zó cute zijn samen?
    En die kudoknop heb ik geraped ^^

    1 decennium geleden
  • Publisher

    Geraped. Klaar.
    En nu verder!

    1 decennium geleden
  • Crawley

    ze zijn zo lief <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen