Foto bij Chapter 2: Caroline Forbes? Our new sister?! I do'nt think so!

Ghehheheee.... XD

Dit vond ik erwel bijpassen: http://www.youtube.com/watch?v=Xv24N8H1KyI&feature=related

Kaylee's POV;


We lande in Virginia. We klapte voor de piloot, en wandelde dan naar het gebouw voor onze koffers. Nog steeds niet goed, van wat er gebeurt was in het vliegtuig, pakte ik de koffers, en wandelde samen met Jack naar de man, die een plakaatje vast had, waar onze namen op stonden. "Kaylee en Jack Potter?" vroeg de man. "Jup, dat zijn wij..." mompelde ik. "Geef die koffers maar hier, en volg." Zei hij, en pakte de koffers uit men handen. Ik keek Jack aan, en hij haalde zijn schouders op. We stapte de auto in, en daar gingen we dan... Na een half uur van pure verveling, waren we aangekomen aan ons nieuwe huis. Ik bekeek het aandachtig. Ugh... Lelijk... We bedankte de chauffeur, en zwaaide nog even als hij wegreed. Ik zuchtte en keek Jack aan. "Moet het echt?" Vroeg hij. Ik knikte. "We kunnen toch ook gewoon nu wegrennen het bos in? Ik bedoel, we hebben het geld van pa en ma, we hebben onze koffers met kleren... We kunnen heus wel overleven." "Tssk, dat denk jij. Komop, let's do it!" Zei ik, en huppelde naar de voordeur van het huis. Ik haalde diep adem en belde aan. Even later, deed een meisje met blond haar en een fijn gezicht open. "Ja?" Zei ze. "Ehm ehm... Is dit het huis van Liz Forbes?" Vroeg ik wat ongemakkelijk. "Jup, dit is der huis..." zei ze, "En wie ben jij dan?" "Oh, ik en me broer Jack, zijn opgenomen door der..." Zei ik. "WAT?!" Riep ze, "MAAAAAAAAAAAAAAAM!" ze rende naar binnen de trap op. Ik hoorde nog wat geroep en gerommel. Toen kwam een vrouw voor de deur staan. "Kaylee! Jack! Welkom, ehm, excuseer me voor Caroline, ze komt erwel overheen dat ze een broertje en een zusje bij krijgt..." Zei ze glimlachend. Ik knikte, en keek dan naar Jack, die een wenkbrauw ophaalde. "Kom maar binnen" Zei Liz, terwijl ze de deur openhield, zodat wij binnen konden.
Caroline Forbes our new sister? HELL NO! >=(

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen