Foto bij Part 50.

UNIVERSARY <3.

Rose Watkins.

Eerste scheurtjes bij One Direction liefde?
We zijn allemaal op de hoogte dat One Direction's sweetheart Niall Horan zijn hart heeft verloren aan de zeventienjarige Rose Watkins. De foto's bij zijn broers trouwerij zeggen genoeg over hun geweldige liefde. Maar blijft het zo? Volgens bronnen gaat One Direction een zware tijd tegemoet. Veel optredens, de tour, veel vrouwelijke fans. Volgens een bron is het eerste scheurtje al gevallen tijdens een bezoekje aan een knus cafe. De twee zouden een fel meningsverschil gehad hebben en apart weggegaan zijn. We hopen natuurlijk allemaal dat het daar bij blijft, maar kan Niall het allemaal wel aan? En zal Rose er altijd voor hem zijn? We houden jullie op de hoogte!


Ik schoof de krant opzij en zuchtte even. Waar bemoeide ze zich in godsnaam mee. Er zaten helemaal geen scheurtjes in onze relatie. We hadden alleen af en toe even een meningsverschil. Dat betekende niet dat we meteen uit elkaar gingen. De foto op de voorpagina was een foto van ons twee, tijdens het wandelingetje door zijn tuin. Het deed me eraan herinneren dat hij nog altijd ruzie had met zijn vader. Iets wat hij waarschijnlijk maar eens op moest gaan lossen. 'Hey topper!'
Ik keek achterom en Liam keek me lachend aan. Hij ging even naast me zitten en keek me aan. 'Hallo? Hoor jij niet aan het werk te zijn? Ik dacht dat jullie tot nogal laat weg zouden zijn. En jij zeker.'
'Ik ga me even klaarmaken voor de date en Niall vroeg of ik even wou kijken hoe het bij de liefde van zijn leven ging. Dus, hoe gaat het? Bevalt het nieuwe huis al een beetje?' vroeg hij lachend en ik glimlachte even over wat hij zei. Dat Niall werkelijk zo dacht, had ik nooit kunnen dromen.
'Het gaat goed hoor!' mompelde ik, terwijl ik onbewust mijn blik op de krant liet vallen. Liam had het door en staarde even naar het krantenkopje, wat zo belangrijk leek te zijn.
'Hier moet je echt niet op reageren. Als het aan de pers lag, hadden Kim en ik al vijf kinderen rondhuppelen, en zou de zesde onderweg zijn. Geloof me, ze doen alles om de fans dingen wijs te maken. Geloof me, het is beter voor jullie als jullie daar gewoon niet op reageren. Such liars.'
'In fact, het is niet gelogen wat er staat.' mompelde ik. Dat was nog het ergste. Ik vond het al niet leuk dat het uberhaupt in de krant stond, maar het feit dat het nog klopte ook, was wel iets verrassends.
'Hoe bedoel je?' ik vertelde hem dat we echt een meningsverschil hadden gehad, maar dat alles nu weer goed was en dat ik wist dat Niall het niet express deed. Hij kon er ook niks aan doen dat One Direction best wel veel druk gaf. En om er dan een vriendin bij te hebben, die ook de nodige aandacht vraagt, is niet echt rustgevend. Liam keek me even aan. 'Ik denk niet dat hij het echt op jou bedoeld.'
'Weet ik. En ik weet dat ik ook niet zoveel van hem mag vragen, nu hij het zo druk heeft met One Direction. Ik snap ook wel dat het veel tijd inneemt.' mompelde ik. 'Ik wil hem gewoon niet kwijt.'
'Dat gebeurd ook niet. Hij is zo gek van je, het is bijna ongezond. Jullie passen zo geweldig bij elkaar. Je bent zo goed voor hem. Je houdt hem nuchter. Hij denkt veel beter na nu jij bij hem bent. Jullie zijn perfect. En geloof me, dat zeg ik niet bij iedereen.' zei Liam nu, terwijl hij glimlachte.
'Thanks, heb jij je niet voor te bereiden op een date met de lieve Kim?' Hij sprong op en rende de woonkamer uit. Het was tijd voor Niall om ook maar eens te komen. Ik miste hem.
'Oke, i'm off!' Liam stak even zijn hoofd om de hoek. 'Niet teveel nadenken. Hij zal hier wel elk moment zijn! Remember my words, die kunnen nog wel eens waar zijn!'
'Thans Liam, have fun!'
'I will, byeeeeeee!' met die woorden viel de rust weer terug in het appartement en ik zuchtte even. Jup, ik moest gewoon niet te veel nadenken. Nu niet, nooit niet.


krijgen jullie schatjes me hoger? ;$ xxxx

Reageer (19)

  • Kiriyama

    Je staat op 1 ;D
    snel verder <'33

    1 decennium geleden
  • xEskimoKiss

    Je staat op 1, ik denk niet dat we je nog hoger krijgen hoor :):)

    1 decennium geleden
  • Crawley

    <33333333

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!!<3

    1 decennium geleden
  • Publisher

    Mijn kudo gaat echt niet veel verschil maken, maar je hebt hem toch!
    Daarnaast.. IK WIL ER NOG EEN! Please? Ik ben zielig met mijn hand in het verband!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen