Part 3
17.00u."Laten we gaan eten in het restaurant hier in het hotel dat is niet zo ver!"
"HAHAHA!Je hebt gelijk Greet!Kom we gaan dan zijn we nog op tijd voor ons op te maken voor straks!"Eenmaal we aan tafel zaten begon ik weer te denken.Wie was die jongen nu?Ik staarde vooruit alsof ik een zombie was.
"Thaïs?Leef je nog?"Anne keek naar me en wuifde met haar hand voor mijn ogen.Plots werd ik waker."Sorry ik ben er niet met mijn gedachten bij!"
"Thaïs wat is er dan toch?"
"Weet je nog?Daarstraks toen ik bijna viel en iemand me opraapte?Ik wil weten wie die jongen was hij was zo mysterieus!"
"OMG!KOM OP!De hotste jongens van de wereld ga JIJ vanavond zien en jij geeft enkel om iemand die je heeft opgevangen?Jij bent echt super gek weetje!?"Grapte Greet."Kom we zijn klaar laten we ons klaar maken!"Samen met Anne en Greet holde ik de trap op en kwam in onze kamer.Eerst even lekker fris douchen!Toen ik uit de douche kwam en me had aangekleed kwam Anne de badkamer binnen gehuppeld."Mag ik douche sweetie?"Vroeg ze met haar liefste stem."Tuurlijk ik ben zo weg"Knipoogde ik naar haar.Toen ik uit de badkamer kwam ging naar mijn kamer.Greet lag op haar bed naar muziek te luisteren.Zij was al lang klaar.Ik ging mijn haar maar doen voor de spiegel.Mijn haar stijlen dat was de optie.Dat deed ik al sinds ik 10 was ik vond het sowieso mooier.Toen ik voor de spiegel stond dacht ik ik zie er vest wel goed uit!Ik had een wit topje aan en een zwarte jeans.Ik ging naast Greet liggen op haar bed."Ben je niet zenuwachtig voor vanavond?"
"Nee ik kan dat goed controleren maar ik maak me gewoon zorgen om backstage met ze te gaan het is een beetje vreemd en creepy!"
"Het komt wel goed laten we vooral genieten!"Op dat moment kwam Anne de kamer binnen gehuppeld."zo girls?!Zijn we klaar voor de hottie's van de avond?"Grapte Anne."Zeker weten dit word een super nacht!"
toen we daar aankwamen kwamen we zeker op tijd het duurde niet lang of we stonden al in de zaal.Duizend gillende fans het was echt wel irritant!Op het bord stond in het groot ONE DIRECTION!Opeens kwam er rook vanonder het podium.En daar waren ze one direction!Ik kon toen ook niets anders dan gillen en snapte al die fans nu!Ze begonnen met What makes you beautiful gevolgd door Fourever joung en nog tal van andere songs.De laatste was It's got to be you.Ik had alleen maar oog voor Harry hij was zo mooi!Ik kon niet wachten om ze te ontmoeten!
Reageer (1)
omg zo leuk haaha(yeah)
1 decennium geleden