Foto bij part 4

Het concert was gedaan.Miljoenen fans gingen blij naar huis maar voor ons was het nog lang niet gedaan.We stapte langzaam de trappen af naar het podium.De jongens stonden als backstage natuurlijk?De manager wachtte ons op."Zo jullie zijn de geluksvogels met de backstage-pasjes?Kom volg me maar!"We liepen door een lange gang die een beetje eng was er waren overal kamers en camera's.En daar was hij dan de kamer waar de jongens in zaten."Ga maar binnen ze bijten niet hoor"De manager knipoogde nog eens en dan ging zijn GSM af."Deze moet ik echt nemen ga al maar binnen."De manager verdween in de lange gang.Daar stonden we dan vlak voor de deur waar One Direction in zat maar niemand durfden hem te openen."Kom jongens iemand moet het doen!Ik zal het wel doen!"Zei Anne moedig.Anne deed de deur open en daar stonden we dan oog in oog met One Direction.Zayn zat samen met Nial in een grote zetel,Liam zat wat op zijn GSM te staren en Louis stond tegen de muur en Harry die was nergens te bekennen.Liam keek op en zag dat we er stonden."Oh hey,zijn jullie degene die backstage mocht komen?"Verlegen knikte we."Kom maar binnen hoor we bijten niet!"Grapte Louis.Langzaam gingen we naar binnen.Ik had me nog nooit zo verlegen gevoeld als nu."Harry is even naar de wc van de zenuwen."Zei Zayn."Hoe noemen jullie?"Vroeg Nail nieuwsgierig.Ik ben Thaïs en dit zijn men vriendinnen Greet en Anne."Thaïs hé?Speciale naam!I like that!"Plots hoorde ik iemand in de kamer die woorden uitspreken het was niemand minder dan Harry Style.Ik werd zo rood als een tomaat en keek verlegen nar de grond.Plots voelde ik een vinger onder mijn kin."Je moet niet zo verlegen zijn hoor!Ik bijt niet!"Ik zag nu recht in het gezicht van Harry Style.Nooit geweten dat zijn ogen zo mooi waren!"Zo girls waar komen jullie vandaan?"Vroeg Liam."We komen allemaal van België"Antwoorden Greet snel."Maar we zijn hier 3 weken op vakantie maar we komen vooral speciaal voor jullie!."Vulde ik snel aan."WOW toch wel cool dat er meisjes van België komen gewoon voor een concert!"Antwoorden Harry.Er verstreek een vreselijk leuke avond tot 2.00u snacht hebbe we fun gehad!"Zeg waar slapen jullie eigenlijk?"Vroeg Zayn plots."Wij slapen in het hotel hier een paar straten verder."Vertelde Greet."We weten dat dit raar klinkt maar willen jullie anders bij ons komen slapen ik bedoel 3 kleine hulpeloze meisjes alleen het is toch beter dat jullie bij ons blijven?!"Glimlachte Louis speels.De rest van de jongens vond dat natuurlijk geen probleem.Ook Ik en Greet stemde toe maar Anne wist het niet."Ik weet het niet hoor!"
"Rustig maar we gaan heus niks met jullie doen ofzo!We willen jullie gewoon de beste tijd van je leven bezorgen!"Zei Nial snel.Na een paar lieve blikken stemde ook Anne mee.Dit ging gewoonweg geweldig worden!We gingen slapen bij One Direction kon het nog beter worden?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen