Foto bij 019.

Sorry ik zat te nieuwe aflevering Glee te kijken. I love Damian's Ierse accent;D

Enjoy~

Om half vier zijn we uiteindelijk klaar met het oefenen voor alle dansen en gaan we opweg naar huis. “Luc, ik en Olivia hebben net besloten dat we bij jou gaan eten zodat we je kunnen helpen klaar maken voor je date.” zegt Sarah zodra we in de bus zitten. “Maar””Niks geen ge-maar Luc, wij gaan mij en daarmee uit.” reageert Olivia nu meteen. “Oke, dan sms ik mijn moeder wel dat jullie mee-eten.” Ik haal mijn Iphone uit mijn zak en begin een sms’je naar mijn moeder te typen. Olivia en Sarah eten vanavond mee. Ze staan erop dus dat je het even weet (; haha xxx Daarna berg ik mijn Iphone weer op. Er is weinig kans dat ze wat terugstuurt en anders is het toch zoiets als ‘is goed’. Als we bij mijn thuiskomen rennen Olivia en Sarah meteen naar mijn kamer om een outfit uit te zoeken. Ik zet eerst nog even thee, pak een rol koekjes en drie theeglazen. Ik zet alles een dienblad en loop dan ook naar mijn kamer. Zodra ik binnen ben en het dienblad op mijn bureau heb gezet zie ik dat ze allemaal chique jurkjes op mijn bed hebben gelegd. “Nee deze is mooier.” zegt Sarah die naar een lichtblauw jurkje links wijst. “Nee, die roze daar rechts.” antwoord Olivia. En zo bekvechten ze over nog wel meer jurkjes. Ik vind het eigenlijk wel grappig dus ik zeg niets over het feit dat ik eigenlijk makkelijke kleding aanmoet. “Lucy, we hebben samen besloten dat je dit jurkje aan moet doen.” zegt Sarah uiteindelijk een half uur later, terwijl ze een jurkje in de lucht houdt. Het is een mooi jurkje maar alle behalve gemakkelijk. “Girls, ik moet iets gemakkelijks aantrekken, he.” Vertel ik hun lachend. “Whaaatt? En dat vertel je ons nadat we ruim een halfuur hebben staan zoeken naar het perfecte jurkje?””Ja jullie zien bekvechten over welk jurkje ik aanmoet was zo grappig.” antwoord ik weer met nog steeds een grijns op mijn gezicht. “Nou in dat geval helpen wij jou nu ook niet meer met je kledingkeuze.” zegt Sarah quasi beledigt. “Nou dan zoek ik het toch lekker zelf uit, ik heb nooit om jullie hulp gevraagd vandaag.” antwoord ik terwijl ik mijn tong naar m’n vriendinnen uitsteek. Ik kijk in mijn kledingkast. Iets wat wel echt superleuk is maar toch makkelijk zit. Ik pak een paar dingen uit mijn kast en zie dat Sarah en Olivia toch weer komen helpen. Ik verwacht eigenlijk ook niets anders van ze. Na weer een half uur te hebben overlegd hebben we dan toch wat uitgekozen.
Ik doe een donkerrood jurkje met korte mouwen aan die bovenin wel redelijk strak zit maar vanaf net onder mijn borsten wijd uit loopt tot net boven mijn knieën. Ik doe er een maillot onder en een paar simpele pumps. Verder pak ik nog een klein tasje in dezelfde kleur als mijn maillot om straks mijn mobiel en portemonnee in te kunnen doen. Die pumps zijn misschien niet superhandig maar wel elegant dus boeiend. We leggen met zijn drieën alles klaar op mijn bed en dan roept mijn moeder ons voor het avondeten.
Als we met zijn drieën beneden aankomen zien we dat we friet eten. “Ik dacht we eten maar makkelijk, aangezien er twee vriendinnen van je mee-eten.” zegt mijn moeder als ze me naar de frietjes ziet kijken. Tijdens het eten zitten Sarah, Olivia en misschien mijn zusje nog wel het ergst, me helemaal zenuwachtig te maken voor vanavond. Wel zijn we het er met zijn allen over eens dat we echt geen idee hebben over waar ik vanavond op mijn date heenga.
Meteen na het eten rennen we met zijn drieën weer naar boven. Ik trek het setje aan die we voor het avondeten hadden uitgekozen en daarna wordt ik door Olivia op de stoel voor mijn spiegel gezet. Sarah begint mijn make-up te doen terwijl Olivia bezig is met mijn haar. Als ze beide na zo’n 20 minuten klaar zijn heb ik grove krullen in mijn haar en is er een stukje van de voorste plukken vastgezet met een klein vlechtje. Mijn make-up zit ook echt perfect. “Thanks meiden, kan ik jullie niet iedere ochtend inhuren?” vraag ik schijnheilig. “En dan 6 uur ’s ochtend mijn bed uit zodat jou make-up en haar perfect zitten dat kun je vergeten Luc.” Antwoord Olivia lachend. “En nu hup, je jas aan en richting de bus anders ben je straks nog te laat.” zegt Sarah terwijl ze me mijn kamer uitduwt. Ik trek snel mijn winterjas aan, een witte trenchcoat, omdat het toch al iets kouder begint te worden. Als ik die aanheb doe ik nog een check in de spiegel. “Jaja, je haar en make-up zitten goed, ga nu maar. Doeggg Luc tot morgen.” zegt Olivia een beetje dwingend. “Dag meiden, ik vertel jullie morgen alles.” roep ik naar ze terwijl ik zwaaiend richting de bushalte loop. In de bus wordt ik toch wel zenuwachtig. Ik heb gewoon sinds anderhalf jaar weer een date. Straks ga ik me superdom gedragen of zoiets? En what the hell gaan we doen?
Iets voor half 8 sta ik dan voor het X-Factor huis. Harry staat al te wachten. Als hij me ziet komt hij meteen naar me toe. “You look amazing.” zegt hij terwijl hij me begroet met drie zoenen. “Thanks, jij ook.” zeg ik terwijl ik moet blozen. “Kom we moeten zo de bus hebben.” zegt hij tegen me. Ik kijk hem vreemd aan. De bus? Waar gaa we heen dan? Schiet er door mijn gedachten heen. Toch loop ik met hem mee, nog steeds nieuwsgierig waar we heen gaan…

Jullie zijn nieuwsgierig naar de date he?(:
Volgende deeltje.
gnagna ik ben gemeen.


Harry komt je pakken als je niet reageerd (duivel)

Reageer (10)

  • STYLINSANE

    toppstory!
    oeeh harry mag me wel komen pakken hoor ;)

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    ik reageer omdat ik het een superverhaal vindt: alleen liever had ik niet gereageerd maar oke (: harry kom je me alsnog pakken, pleaseeeee

    1 decennium geleden
  • PleaseStay

    VERDER!!!!
    Snel, snel, snel...
    Eigelijk had ik niet moeten reageren, Harry mag me wel pakken, hoor ^^

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    Owow.

    Ga snel verdeeeeerr!

    Xxxxxx

    1 decennium geleden
  • 1Der

    dan zou ik het liefst niet reageren:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen