Foto bij 014

Ik kan de komende tijd niet zo heel veel schrijven, zit midden in mijn toetsweek. Heb maandag en dinsdag een PTA, die tellen dus mee voor mijn examen dus daar moet ik hard voor leren. Ik zal proberen zo veel mogelijk te schrijven(: Wss is maandag mijn laptop ook voor een paar dagen weg:(

Ondertussen zijn we alweer een paar maanden verder. Sharon en Zayn zijn nog steeds heel lief samen en ook Harry en ik zijn nog steeds samen. Sharon en ik doen Just Dance 2 op de Wii en ik ben haar dik aan het inmaken. We worden opgeschrikt door de bel die gaat. ‘’Ik ga wel ff,’’zeg ik terwijl ik opspring. Ik doe de deur open en zie Harry en Zayn voor de deur staan. ‘’Hey guys, kom binnen.’’ Harry geeft me een kusje en loopt dan, samen met Zayn, naar de woonkamer toe waar Sharon nog steeds aan het dansen is. ‘’Ik heb je ingemaakt, Rebecca,’’schreeuwt ze blij. ‘’Ja, nogal logisch aangezien ik de deur aan het opendoen was,’’zeg ik plagend waarop Sharon haar tong naar me uitsteekt. Zayn loopt meteen naar Sharon toe en slaat zijn armen om haar middel. Hij fluistert iets in haar oor wat een giechel van Sharon oplevert. Harry en Zayn gaan op de bank zitten en trekken ons op hun schoot. ‘’We willen iets met jullie bespreken,’’zegt Harry ineens heel serieus. Vragend kijken Sharon en ik naar ze. ‘’Jullie zijn heel vaak bij ons, waardoor het een beetje onzin is dat jullie elke maand zoveel huur betalen voor dit huis,’’begint Harry voorzichtig. Ik heb zo’n voorgevoel waar dit heen gaat. Harry kijkt Zayn aan waarop Zayn verder gaat. ‘’Daarom vroegen we ons af of jullie bij ons willen komen wonen. De jongens vinden het goed.’’ Het laatste hoor ik al niet eens meer want ik sta al te springen met Sharon. ‘’Tuurlijk willen we dat,’’gillen Sharon en ik blij. Ik wil al meteen naar boven rennen om mijn spullen te pakken. ‘’Wanneer kunnen we bij jullie intrekken,’’vraagt Sharon. ‘’Wat mij betreft mogen jullie vanavond al bij ons komen slapen,’’zegt Zayn. Daarop rennen Sharon en ik naar boven om alle spullen in te pakken. Terwijl Harry en Zayn ons koffers naar beneden dragen loopt Sharon nog een laatste keer door het uit om te kijken of we niks vergeten zijn. Ik bel meteen de man van wie we dit gehuurd hebben en zeg de huur per direct op. Dit is gelukkig geen probleem. Als Sharon klaar is lopen we met z’n vieren naar binnen. Harry en ik lopen hand in hand voorop, allebei een koffer trekkend. Achter ons lopen Sharon en Zayn ook allebei met een koffer. Zayn heeft zijn arm om Sharon heen geslagen. Ze zien er zo gelukkig uit.
‘’Hey guys,’’zeggen Sharon en ik vrolijk als we de woonkamer binnen komen lopen waar Louis, Liam en Niall al zitten. Harry en Zayn zijn onze koffers naar boven aan het brengen. ‘’Jullie weten heel zeker dat Sharon en ik hier mogen wonen,’’vraag ik lachend. ‘’Als je maar niet aan mijn snoep zit,’’zegt Niall heel serieus. Sharon en ik schieten in de lach en ploffen tussen de jongens op de bank. Ik zit bijna boven op Louis. Harry kijkt een beetje jaloers als hij binnenkomt en mij bij Louis op schoot ziet zitten, maar springt dan bovenop ons. Ik schiet in de lach wat zeer doet aangezien Harry met zijn volle gewicht op mijn borstkas ligt. ‘’Harry, wil je me dood hebben ofzo,’’vraag ik lachend. Meteen springt Harry van me af. ‘’Tuurlijk niet, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten.’’ Ik blaas hem een kushandje toe. ‘’Aahw, wat zijn ze toch weer schattig,’’zegt Louis met een zucht. ‘’Jij zou ook eens een vriendin moeten zoeken,’’zeg ik terwijl ik hem een por in zijn zij geef. Louis steekt zijn tong uit om me vervolgens te gaan kietelen in mijn zij. ‘’Nee Louis alsjeblieft,’’gier ik het uit. ‘’Harry help me dan,’’roep ik dramatisch. Harry kijkt ff om wat er aan de hand is maar als hij ziet dat Louis mij kietelt blijft hij gewoon zitten. ‘’Zeg de magische woorden, alleen dan zal ik ophouden.’’ ‘’Lieve Lou, stop alsjeblieft,’’probeer ik. Louis schudt zijn hoofd en gaat door met mij kietelen. ‘’Lieve Lou, ik smeek je om genade?’’ Louis schudt grinnikend zijn hoofd en gaat door met mij kietelen. Dan komt eindelijk Harry in actie. Hij staat op om vervolgens hierheen te lopen. ‘’Eindelijk komt mijn vriendje me helpen,’’zeg ik als ik zie dat hij onze kant op loopt. Maar dat had ik mis. Harry begint vrolijk Louis te helpen met mij kietelen. Ondertussen gil ik het uit van het lachen, waardoor Liam de keuken uitgelopen komt. Hij grinnikt alleen maar als hij het tafereel gade slaagt. ‘’Liam help me dan,’’zeg ik bijna smekend terwijl ik nog steeds niet bijkom van het lachen. De tranen stromen ondertussen over mijn wangen. Liam blijft even twijfelend staan, maar besluit dan toch om mij te helpen. Langzaam komt hij op ons afgelopen om mij vervolgens uit de greep van Louis te bevrijden. Dankbaar geef ik hem een knuffel en zonder Harry en Louis nog een blik te werpen, loop ik naar Harry’s kamer. Mijn koffers staan daar al en ik besluit alles maar een beetje op te ruimen. Ik trek de kast open en schrik me dood. Het is één grote rotzooi, daar passen mijn kleren nooit meer bij in. Ik kijk op als ik de deur piepend hoor opengaan. Het is Harry die met een grijns van oor tot oor binnen komt lopen. Snel draai ik me weer om. Ik probeer nog even door te gaan met het spelletje, hem negeren. Maar ik heb al zo’n gevoel dat ik het niet lang ga volhouden. Ik hoor Harry dichterbij komen, totdat ik zijn warme adem in mijn nek voelen. Ik krijg kippenvel over mijn hele lijf heen. Wat hij met mij doet.. Ik draai me niet om, maar blijf stug voor me uitkijken. ‘’Oh gaan we zo doen,’’vraagt Harry grinnikend als hij doorheeft wat ik aan het doen ben. Ik geef geen antwoord wat een zucht van Harry oplevert. ‘’Het spijt me,’’probeert hij vertwijfelend. Een glimlach ontstaat op mijn gezicht, maar ik besluit me nog niet om te draaien. ‘’Ik zal het nooit meer doen,’’gaat Harry verder. Nu kan ik me niet meer inhouden en lachend draai ik me om. Als Harry mijn gezicht ziet, schiet hij in de lach. ‘’Ik wist het, je bent me gewoon weer aan het plagen,’’zegt Harry opgelucht. ‘’Moet je maar niet zo gemeen doen en mij gaan kietelen. Je had me moeten helpen,’’zeg ik melodramatisch. Harry trekt een pruillipje, hij weet dat ik dat niet kan weerstaan. Ik loop naar het bed en druk hem naar achter zodat hij op het bed ligt. Langzaam kruip ik boven op hem terwijl ik steun op mijn handen. Als ik recht boven hem hang grijns ik triomfantelijk. Ik heb zijn polsen vastgepakt en op het bed gedrukt, dus hij kan geen kant op. Langzaam buig ik naar boven, maar op het laatste moment draai ik mijn gezicht waardoor de kus op zijn wang terecht komt. Harry trekt weer een pruillipje, waarop ik mijn lippen heel snel op de zijne druk. Gretig kust hij me terug. Langzaam lik ik met mijn tong over zijn lippen, waarop hij zijn mond gewillig een stukje opent. Onze tongen spelen een innig liefdesspel met elkaar. We worden opgeschrikt door de deur die open wordt gegooid. Niall’s wangen kleuren rood als hij ons aantreft en hij wil alweer weglopen. Snel rol ik van Harry af en vraag wat er is. ‘’We gaan eten bij de Mac Donalds en ik wou vragen of jullie ook meegaan.’’ Snel knik ik als teken dat we meegaan en loop de badkamer in die grenst aan Harry’s kamer. Ik fatsoeneer snel mijn haar en loop dan de slaapkamer weer in. Daar ligt Harry nog steeds op het bed en als hij mij ziet trekt hij een pruillipje. ‘’Kom op luilak, we gaan eten,’’zeg ik plagend. Zuchtend staat hij op en hand in hand lopen we naar beneden, waar de rest al op ons staat te wachten.

Reageer (2)

  • lukesunicorn

    LEUK!!!!
    Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    Leuk leuk!
    Heeeeel snel verder. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen