Foto bij 112~

Tom PoV

Laura's vrienden leken oprecht geshockt toen Bill Laura haar haren optilde. Ik snapte niet echt wat hij daarmee wou bereiken, maar het werd duidelijk toen hij Laura's nek naar ons draaide. ik kon me niet herinneren dat Laura een tatoeage had, maar ze was wel mee geweest met Bill toen hij die liet zetten... dus eigenlijk had ze die op hetzelfde moment laten zetten. Haar vrienden trokken haar achteruit de kamer uit, ik keek verbaast naar Bill, Georg en Gustav. Het was duidelijk wie er van wist en wie niet. Het bleef even stil. 'Wel, ik ga me omkleden.' zei Barbie met een air die duidelijk maakte dat Laura vs Barbera gestrand was op 4-0. Het bleef stil in de kamer naast de onze. ik liep naar de deur toe, en op het moment dat ik ze wou opendoen, kreeg ik ze in mijn gezicht. Tom vs. Deur 1-0. Ik vloog op de grond, knipperde met mijn ogen en zag... Laura weglopen. Ik had het gevoel dat ik dat eerder meegemaakt had. Ik sprong recht en keek naar de rest van de groep, ze stonden een beetje ongemakkelijk voor zich uit te staren, keken elkaar aan. Barbara kwam binnenlopen. 'Kan dat kind niet een beetje ...' ze zag net het laatste van Laura die de deur uit rende. 'Wat heeft die?' vroeg ze verbaast. Greg en Thalia kwamen terug binnen. 'Is alles goed met Laura?' vroeg Greg. Ik haalde mijn schouders op. 'ze is naar buiten gelopen.' zei ik zacht. 'Laat haar maar doen, ze is in haar bange periode, ze had iets nodig om van weg te rennen.' zei Thalia onverschillig. 'Tuurlijk, je weet net zoals ik dat ze dat tegenwoordig niet nodig heeft. Ze heeft genoeg dingen om van streek te zijn.' zei Greg verdedigend. ik keek hen raar aan. 'Waarover hebben we het?' vroeg ik. 'Leggen we ooit nog wel eens uit. ik ga kijken hoe laura het doet buiten. ik hoop maar dat ze niet weer aan het overgeven is. Gebeurd wel vaker als ze ruzie heeft met Thalia.' zei Greg voor hij naar buiten stapte. Ik draaide me om en merkte dat Georg ook graag naar Laura wou gaan kijken, maar dat iets -waarschijnlijk Gregory- hem tegenhield. Ik kon hem wel begrijpen, het was vrij duidelijk waar Gregory eigenlijk op uit was, toch als hij in de buurt van Georg was.

Reageer (6)

  • XTokioHotelXLov

    hahahahha echt gewe;dohhh ")

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    'Wel, ik ga me omkleden.' zei Barbie met een air die duidelijk maakte dat Laura vs Barbera gestrand was op 4-0. Het bleef stil in de kamer naast de onze. ik liep naar de deur toe, en op het moment dat ik ze wou opendoen, kreeg ik ze in mijn gezicht. Tom vs. Deur 1-0.
    geweldigxD
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Haha obvious

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Die reactie van xSerena, zalig! xD
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • xSerena

    AAHWW C'MOOOOOOONNN!
    GEORGE, REN ACHTER HUN AAN, ZOEK LAURA, STUUR HAAR TERUG EN PAK GREG OP ZN BEKK AAAHH TOEEEEEE???!!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen