Foto bij 107~

Sorry als dit niet echt tussen de andere past, maar het is later geschreven en er dan tussen gezet; ik was de paparasi even vergeten en anders zou niemand het zich nog herinneren tegen dat ik er weer over begon.
trouwens, ik zeg wel erg veel Sorry, hé?

Laura PoV
Het was niet de bedoeling, maar ik reed weer de parking van de studio op. Greg was er, maar Thalia niet. ik was gekomen omdat Georg me gebeld had, hij vertelde me dat er iets was dat opgehelderd moest worden. Mijn moeder deed deze morgen ook al zo raar.. ik weet niet waarom, en zelf Alyona giechelde met haar mee. Ik had me gehaast. Greg keek... bijna verdrietig. Had Georg hem gevraagd om hem met rust te laten? Tom en Georg stonden in het midden van de kamer, Bill en barbara leken erom heen te dansen. 'Ik zei het al, het is een roddel, en ze is niet waar!' riep Georg uit. Ik schrok ervan, ik had Georg maar amper boos geweten, maar ik wist dat als hij boos was, er iets mis was. Tom keek naar mij. en het leek alsof Greg me niet eens wilde aankijken. Ik keek rond. 'Oké, Georg belde me om te komen. Is er een probleem?' vroeg ik, niet aan een iemand in het bijzonder. Barbie -waarom noem ik haar barbie?- had dat al snel door, daarom antwoordde zij.'Jij en Georg, hé? zei ze met een venijnig lachje, ik keek haar niet echt aan. (NIet waardig voor mijn aandacht *kug kug*) TOM keek alsof hij Georg het liefste van al in elkaar zou gaan slaan, en dat leek me niet positief. 'Wat?' vroeg ik verbaast. 'Weet je nog, die keer dat we na het eten weg moesten? Dat het flitste en geklik? Wel dit is het resultaat.' Georg gooide een magazine naar me toe; Heeft Georg Listing eindelijk de liefde gevonden? stond er op de cover, met een grote foto van ons aan tafel. 'Je had het op zijn minst kunnen zeggen.' Twee mensen spraken tegelijkertijd, TOm en Greg. 'Leugens.' zei ik snel. Tom keek me aan, alsof hij door me wou kijken. 'Dus jullie zijn geen koppel?' vroeg BIll. ik schudde mijn hoofd. 'Dat probeer ik al meer dan een uur uit te leggen.' zei Georg met een blik op Tom. Ik draaide me ook naar TOm. 'Trouwens, wat zou het jou kunnen schelen? Jij hebt een vriendin, dacht ik? Is het niet Barbie?' vroeg ik voor ik naar buiten liep. Ik had geen zin om te wachten op een antwoord.

reacties?

Reageer (7)

  • XTokioHotelXLov

    oh is echt liefff :)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    smilelullaby zegt wat ik wou zeggen(huil)
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik ben het eens met SmileLullaby! ;D
    Ga je snel verder? :)
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    leuk snel verder!!:D

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Geweldig deeltje!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen