Foto bij Chapter 2

Abby POV

Na een lange rit in de auto, een lange vlucht met het vliegtuig en daarna weer een lange auto rit waren we eindelijk gearriveerd op onze nieuwe woon locatie. Schotland. We stonden voor een mega grootte villa dat een beetje op een kasteel leek.
‘Wauw!’ Was het enige wat de kinderen uit konden brengen. We parkeerde de auto’s in de garage en liepen naar binnen. De verhuis mannen hadden alles al klaargezet op de persoonlijke spullen na.
‘Laten we het hele huis even bekijken.’ Zei Carlisle en liep samen met Esmé de woonkamer in. Bella en Edward liepen samen met Rose en Emmett naar de hal toe en ik volgde ze met Jasper. Het was echt een groot huis en dan zei Carlisle tegen Leanne en Jack dat er niet genoeg plaats was, hij had het huis alleen op internet van de buitenkant gezien. Toen we boven kwamen stonden we voor een mega lange gang met veel deuren. Edward en Bella hadden blijkbaar al een kamer uitgezocht. Jasper deed een deur open en we zagen een lekker ruime kamer met een badkamer.
‘Zo zeg.’ Zei ik. Jasper knikte en we liepen naar de volgende kamer die gewoon het zelfde was als die er voor. Ik telde snel even alle deuren die toch het zelfde verborgen, 10 deuren. Als Leanne en Jack zouden komen hadden we nog 1 kamer over…
‘Dan moet je dat vragen.’ Zei iemand achter me. Het was Edward die me natuurlijk had horen denken.
‘Oké. Jasper kom je even mee?’ vroeg ik. Jasper die er niets van begreep liep achter me aan.
‘Wat wil je doen?’ Vroeg Jasper toen we de trap af liepen.
‘Vragen aan Carlisle of Leanne en Jack ook mogen komen, we hebben dan nog een kamer over.’ Zei ik.
‘Aha, gezellig.’ Zei Jasper.
‘Carlisle?’
‘Ja?’ hij kwam de hal op lopen met Esmé aan zijn arm.
‘Je weet toch nog dat Leanne en Jack volgens jou niet meekonden?’ begon ik voorzichtig. Hij knikte.
‘Als ze ook komen hebben we nog 1 kamer over.’ Carlisle begreep me en greep zijn telefoon.

Reageer (5)

  • Released

    mooi(H)
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    oeh!!
    hoi gwen
    xxx

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Jippie! Iedereen woont weer een huis. Hoe groot is dat huis wel niet? Heb je er misschien een plaatje van? Of vraag ik dan teveel!
    Snel verder!!!!!!(K)

    1 decennium geleden
  • D3M1

    jippie ze zijn weer met z'n allen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen