Foto bij Chapter 3: WHO'S THAT?! HE'S SO DAMN HOT!

Kaylee's POV

"Kaylee, jij kunt bij Caroline op de kamer slapen, en Jack, jij kunt in de kamer ernaast slapen" zei Liz. Ik liep samen met Jack de trap op. Caroline zat op der kamer uit het raam te staren. 'Ga alsjeblieft weg" zei ze. Ik legde mijn reistas van adidas op het bed neer. Ik begon uit te pakken, Caroline negerend. Ik schrok toen de deurbel ging. Caroline stond meteen op en rende naar beneden. Ik ging bij de trapleuning staan om te kijken wie het is. Toen Caroline de deur open deed stond er een mega knappe jongen voor de deur. "Damon!" riep Caroline vrolijk uit. Zonder iets te zeggen liep Damon het huis naar binnen. Hij keek even rond en zijn blik bleef stilstaan op mij. Hij hield zijn hoofd scheef en kneep zijn ogen samen. "Wie is dat?" vroeg hij aan Caroline. Caroline volgde zijn blik. Caroline's enthousiasme zakte weer naar haar tenen. "Dat is Kaylee" zei ze met een stem die me niet aanstond. Ik kon mijn blik niet van Damon afhouden. Hij was toch ook zo hot. Caroline keek met een valse blik naar me. "Wat sta je daar nog? Ga je tas uitpakken bitch!" Ik zuchtte en liep de slaapkamer weer in. Ik pakte de rest van mijn spullen uit. Ik pakte mijn favoriete boek: Twilight, en legde dat op het nachtkastje. Ik zuchtte toen ik de foto van mij en mijn ouders pakte. Er liep een traan langs mijn wang. Ik schrok toen ik Damon in de deuropening zag staan. Het luchtte op dat ik niemand achter hem zag staan. Caroline was dus niet bij hem. Ik zweeg, en wachtte af tot hij wat ging zeggen. Hij liet een scheve glimlach zien. Ik wilde wat zeggen, maar toen zag ik Caroline weer naast hem staan. Damon kuste Caroline op haar neus en Caroline glimlachte. Iets in me vond dat niet leuk om te zien. Ik zuchtte weer en wilde de laatste spullen uit mijn tas pakken. Toen zag ik iets in Caroline's nek. Een wond. "Wat is er met jou gebeurd?" vroeg ik aan Caroline, terwijl ik naar de wond keek. "Niets" antwoordde Damon op een vreemde manier. Damon legde een arm om Caroline's schouder en liep samen met haar de trap af. Ik ging op het bed zitten en dacht even na.

Reageer (2)

  • Winter_Soldier

    ga verder pliess

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    omg ga please heel snel verder
    je schrijft echt super, en I like the story :D
    heel snel verder
    kudo + abo!!

    xx meggie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen