Sorry, sorry, sorry, sorry dat ik zolang niks heb geschreven. Maar hier komen dus drie dagen funn ;p, morgen heb ik dus studiedag op school dus dan kan ik lekker wel twee hoofdstukjes schrijven maybe. maar ik kan niks beloven!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TICKETTOHELL

    Hahaha, een spellingswedstrijd heeft Liam wel nodig ja. Die tweets van hem zijn niet te begrijpen..

    1 decennium geleden
  • endoflove

    niceeeeee!(Y)

    1 decennium geleden
  • Ro

    Ik zal je gelijk even vertellen dat ik een bladwijzer heb omdat ik gewoon TE VEEL mailtjes krijg, deels door reacties en deels door nieuwe hoofdstukken. Maar, ik lees je verhaal met plezier en ik vind het echt heel fijn lezen, afgezien van de afkortingen die ik soms voluit liever zo hebben (zoals omg) maar ik vind dit weer eens iets nieuws, geen standaard bromance. Snel verder dus :9~:9~:9~

    1 decennium geleden
  • NextChapter

    LIAM ZEG GEWOOOOON

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    hij pikt eigenlijk best wel veel van Li.. Ik bedoel elke keer weer weet hij dat hij liegt en laat het er gewoon bij zitten, ik zou dat echt nooit kunnen!!
    morgen twee hoofdstukjes:) jahaaaaaa!! dan zou je me wel heel blij maken weet je dat!(A)
    snel morgen twee hoofdstukjes plaatsen(flower)!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen