nummer 3


* de trein *

.


3
* in de trein*

je stapte de trein in met die grote koffer xd. je stapte een lege coupe. dan zie je draco naar binne komen.jij ; komaar zitte hoor je hoef niet te blijven zitten.draco : okej julie praate at in de trein en dn zijjn jullie ij zweinstijn.draco ;ga jee met mij in een bootje.jij: okej is goed.jullie gaan in het bootje zitten en komen bij zweinstijn aan . hagrid: alle eerste jaars hier heen komen. jullie liepn naar hagrid en met hem gingen jullie naar binnen . perki: draco malfidus . draco liep naar de stoel en de vreemdeling zet de hoed op mijn hoofd. hoed: mmm brutaal voolbloed zwadderich!!!. de tafel van zwadderich ging juigen en draco ging aan de tafel zitten. na een tijdje werd jou naam genoemt.je ging op de stoel zitten . hoed: oehhh volbloed brutaal houd van geintjes uithalen. zwadderich!!!. de tafel ging juigen (mensje die er aan zaten gingen juichen ) je ging naast draco zitten je glimlachte. je zag een meisje met zwart haar die naast draco ging zitten.meisje : hii dracootje . draco : hoi . meisje : ik zal me eff vootstellen ik ben patty . je voelde jaloerzie opkomen en je stak je hand uit naar patty. jij L haai ik ben lucy . patty : vroeg ik wat aan jou . jij : nee maa ik wil me eff voorstellen dat wil jij toch ook gewoone f voorstellenhe . enje keek patty fuil aan .
draco pov

je zag hoe lucy fuil naar patty keek je gedachte moes lachen maar toch zat je te denken of lucy jaloers wass

Reageer (2)

  • ankaietje

    hahaha, de tafel juicht!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen