Deel 22


KARENPOV:

Je opent je ogen, huh waar ben ik?? Oja thuis. Je staat op en ziet dat Tom nog slaapt. Je loopt naar de keuken, overal liggen flessen, je begint de flessen in de keuken&woonkamer op te rapen en legt ze in de kelder. Als je bovenkomt zie je dat Tom wakker wordt. Je gaat op zijn schoot zitten, Heey lekker ding van me, lekker geslapen? fluister je in Tom's oor. Tom: *kijkt zielig* Nee. Jij: Waarom niet dan? Tom: Omdat jij er niet was. Jij: Och , wat zijn we weer zielig. Tom: Krijg ik geen kus? jij: Waarom zou ik? Tom: Zie je nou dat ik zielig ben. Jij: vooruit dan. Je geeft Tom een zoen op zijn mond, je voelt Tom's tong tegen je lippen, je doet je mond open en jullie zijn helemaal bezig met tongen totdat je een gil uit de keuken hoort. Jij laat Tom los en rent meteen naar de keuken. Jij:Mam? Je moeder: Sorry, Ik wou je niet lastigvallen en ik wou iets drinken, maar het glas viel... Je moeder zegt niks, opeens zie je dat Tom achter je staat. Nee denk je, shit.... JIj: uh.. ma Dit is Tom, mijn vriend en Tom dit is dus mijn moeder. Je moeder:...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xmijxiemandx

    snel verder

    1 decennium geleden
  • CxLovesxTom

    verder !!!!

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    k ga meteen de volgende maken!!

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    ha ha,laat je weten als de volgende dr is,dan kan ik m dirct make.
    -xxx-charlotte

    1 decennium geleden
  • tomXkim

    verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen