Foto bij # One.

Marilyn;; http://data.whicdn.com/images/17909289/tumblr_lutgmxTRyI1qa42jro1_500_large.jpg
Brooke;; http://data.whicdn.com/images/17909871/108166267_large.jpg

Samen met mijn zus lopen we de trap op naar onze slaapkamer. Marilyn zoekt in haar zak naar de sleutel. Als ze hem heeft gevonden doet ze de deur open. Snel strompel ik naar de douche. doe mijn kleren uit en ga even douchen. Als ik klaar ben heb ik geen zin meer om mijn uniform aan te trekken en doe een simpel jurkje aan. Rustig loop ik terug naar de badkamer en doe wat mascara op. Plotseling hoor ik geklop op de deur en ik loop er naar toe. Ik open de deur en zie Draco en Goyle staan. ‘Wat?’ vraag ik geïrriteerd. ‘Ik moest je dit geven.’ zei Draco en gaf de brief. Voordat Draco nog wat kon zeggen gooi ik de deur voor zijn neus dicht. Ik keek wat naar de brief, maar gooi hem een poosje later in de hoek van de kamer. ‘MARILYN!’ roep ik in de richting van de douche. ‘Ja?’ zegt Marilyn die in de douche haar mascara deed. ‘Kom, we gaan eten.’ zei ik en ik loop naar de deur. Als ik op het punt sta om de deur dicht te doen komt Marilyn aangesneld. Samen lopen we naar the great hall om te gaan eten. Snel gaan we zitten aan the Slytherin tafel. Nadat Dumbledore zijn toespraak had gehouden, verschijnen er allemaal lekkers op de tafel. Ik probeer iets te pakken, maar mijn hand werkt niet mee… Ik weet niet wat het is… Ik probeer Marilyn te roepen maar ze is te druk met eten en hoort me niet. Ineens zie ik alles zwart worden voor mijn ogen. Het laatste wat ik voel zijn een paar handen die me behoedden voor een harde klap op de grond…




# Any tips?

Reageer (2)

  • Assietje

    O.owwww!! Wat stond er op dat briefje??
    Ik ga snel verder lezen!!

    9 jaar geleden
  • _Khaleesi_

    heel leuk verhaal ! Wel spooky !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen