Foto bij Dangerous Love ~ Liam Payne *3*

Ik werd wakker door Niall die van de trap af stormde. Ik keek op de klok, half acht. 'Niall! Zachtjes!' Kreunde ik en trok een kussen over mijn hoofd. Het was weer rustig totdat ik iemand bovenop me voelde vallen. 'Niall!' riep ik chagrijnig. 'Aah, zijn we nu boos?' grapte hij en begon me te kietelen en als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het wel als hij me kietelt. 'Hou op! Alsjeblieft!' De tranen rolden over mijn wangen. Wild om me heen slaand probeerde hem van me af te krijgen. Perongeluk stompte ik hem in zijn buik en hij viel hard op de grond. 'Niall! Gaat het? Sorry!' Bezorgd keek ik hem aan. Opgerold lag hij op de grond. 'Niall?' Langzaam stond hij op en begon hard te lachen. 'Niet grappig Niall!' Ik keek hem droog aan en drukte hem mijn kamer uit. Ik keek weer op de klok, acht uur. Slapen kon ik toch niet meer dus trok ik mijn kleren maar aan, een zwarte shorts met mijn favoriete shirt. Mijn mobiel trilde het bureau en de naam Danny verscheen op het scherm. Ik opende de sms. ~ Ik kom vanmiddag bij je =) Danny ~

Ik schrok op toen Niall op de deur klopte. 'Hey, wil je morgen mee naar Londen voor een week? We moeten daar bezig met een nieuw nummer. Je kunt Kacey meenemen als je wilt.' Ik knikte, met Kacey is het altijd gezellig. We kenden elkaar vanaf de eerste schooldag op de middelbare. Stefanie had me aangestaard en me uitgelachen. Ik was te onzeker om iets terug te doen. Kacey was toen naar haar toegelopen en haar drinken over haar heen gegooid. Sindsdien was Kacey mijn beste vriendin. Ik liep naar beneden, smeerde wat brood en plofte neer op de bank. Jersey Shore was op mtv en zoals gewoonlijk hadden Sammy en Ronnie weer ruzie. 'Christina, ik ben even weg met Niall. We zijn over een uurtje wel weer terug.' Ik hoorde de voordeur dicht vallen en de auto van mijn moeder het oprit afrijden. Zodra ze de straat uit waren ging de bel. Ik zette het bord op tafel en slofte naar de voordeur. Ik deed de deur open en keek Danny verbaasd aan. 'Ben je niet blij me te zien? Ik heb speciaal gewacht tot je alleen thuis was.' Hij keek me ondeugend aan en een koude rilling liep over mijn rug. Hij wou naar binnen lopen maar ik hield hem tegen. Verward keek hij me aan. 'Weet je nog wat ik laatst tegen je zei?' Zijn verwarde gezicht kreeg een woeste, angstaanjagende blik. 'Je maakt het uit met me?' Ik knikte langzaam. Hij leek te kalmeren maar sloeg me toen in mijn gezicht en trok me aan mijn haren naar zich toe. 'Je bent nog lang niet van me af, hoor je!' Hij stompte me in mijn maag en kreunend zakte ik in elkaar. De tranen prikten in mijn ogen. Ik hoorde hem vals lachen. Op zijn motor reed hij van de oprit af en liet me ineengezakt achter.

Verder??

Reageer (1)

  • Turtles

    Ahw. wat zielig..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen