Foto bij part 5

Eenmaal we in de auto zaten begon ik te denken.Wauw we gaan logeren bij 1D hoe was dat wel niet?Plots dacht ik weer aan die mysterieuze jongen die me opving.Wie zou het kunnen zijn?"Alles oké?Je lijkt zo verward?"Hoorde ik en zachte stem naast me zeggen.Ik keek op en het was Louis."Ja natuurlijk ik vond het alleen een beetje raar dat jullie ons hadden uitgenodigd voor te blijven slapen!?"
"Ha wel dat was een beetje ons idee maar vooral het idee van Harry!"
"Meen je dat?Dat had ik niet van hem verwacht!"
"Wel volgens mij vind hij je leuk!"Ik keek verbaasd naar Louis die al glimlachend maar toch serieus naar mij keek."Snap je het niet?Al sinds dat we in de auto zitten is hij de hele tijd naar je aan het kijken!En als jij je hoofd draait draait hij zijn hoofd weg en begint hij te blozen!"Louis had deze woorden nog maar pas uitgesproken of ik begon te blozen.Blijkbaar had Harry dat wel gezien want hij glimlachte lief naar me en begon zelf ook te blozen."We zijn er!"Zei Zayn."WOW!"Dat waren de enige woorden die ik kon uitspreken."Ha!Als je dit al wow vind moet je het vanbinnen eens zien!"Zei Nail tegen me.En het was er ook wow!Anne en Greet vonden blijkbaar ook dat het groot was ze waren allebei sprakeloos."Zo girls we hebben niet echt genoeg kamers dus..Wat gaan we daaraan doen?"Zei Liam."Ik heb een idee!In mijn kamers staan genoeg bedden dus laat ze dar slapen!"Vulde Harry snel aan."Waar ga jij dan slapen?"Vroeg Anne."Mijn schattebout slaapt wel bij mij!"Louis had die woorden uitgesproken en ik schoot in de lach."Is er iets grappig?"Toen Zayn dit had gezegd wiebelde hij even met zijn wenkbrauwen."Nee nee ik dacht even aan iets grappig."Zei ik snel.Ik zag dat Harry naar me keek en voelde mijn wangen heel rood worden."Eumh we hebben onze koffers wel niet bij."
"Geen zorgen die laten we wel ophalen!Alles komt in orde!"
"Hey laten we een spelletje spelen!"Schreeuwde Louis uit.One!Iedereen wist dat als Louis zin had in een spelletje dat het iets vreselijk grappig ging zijn,soms vertrouwde ik zijn spelletjes niet echt!Maar dat was Louis en ook al was hij vreselijk gek ik zou hem niet kunnen missen!"Welk spelletje bedoel je?"Vroeg iedereen nieuwsgierig."Laten we 7 minutes in haven spelen!"Gilde hij enthousiast uit."Maar er zijn te weinig meisjes!?"
"Dat is niks,dan zijn er 2 jongens die niet aan de beurt zijn geweest."Zei Zayn snel."Vinden jullie dat niet erg?"
"Nee niet echt nee."Knipoogde hij naar me."Oké girls!Draai jullie om!En niet spieken!"Grinnikte Harry."Zijn jullie klaar?"Vroeg Anne ongeduldig."Bijna....Nog 1 ding en ja!Draai je maar om."Louis hield een hoed vast met allemaal dingen in:een lepel,een half opgegeten wortel,een oorbel,een polsbandje en een kabouter sleutelhanger."Oké Greet!Pak jij maar eerst!Zei ik uitdagend.Greet pakte de lepel eruit.Heel voorspelbaar dacht ik in mezelf.Greet stond op en liep naar de kast,ze werd gevolgd door Liam.Alsof we hadden geoefend riepen ik en Louis tegelijkertijd:OOOOH!!Greet gaf me nog een laatste blik alsof ze dankbaar was en verdween toen in de kast."Oké de 7 minuten beginnen!"Riep Nail.De 7 minuten gingen snel voorbij.En al snel was het om.De deur van de kast vloog open en daar stonden de 2 tortelduifjes.Te zoenen in de deuropening.Ze zagen allebei vreselijk rood toen ze de kast uitkwamen.Je zag op Greet haar gezicht dat ze enorm gelukkig was."Oké!Jouw beurt Thaïs!"Zonder na te denken pakte ik het polsbandje eruit."Wow dit had ik niet verwacht!"Zei Zayn sarcastisch en hij sorte in een lachbui.Ik wist wat die lachbui betekende en begon zelf ook te lachen.Ik stond recht en liep naar de kast.Ik zag dat Harry me volgde.Ik wierp nog snel een knipoog naar Anne en Greet en verdween toen in de kast.Ik werd ruw tegen de muur geduwd maar dat vond ik niet erg. Harry hefte me een beetje op en ik sloeg automatisch mijn benen om zijn zij.Hij begon kleine kusjes in mijn nek te geven.Toen hij bij mijn oor kwam fluisterde hij met een hese stem."Wist je nog toen iemand je opving in het hotel?"Ik vond het raar dat hij dat wist maar Greet of Anne zal het wel gezegd hebben zeker."Ik weet dat jij wilt weten wie dat is!"Zei hij uitdagend."Wel ik was het die je opving en je hebt nog altijd geen dank je gezegd!"Zei Harry uitdagend."Hier is mijn dank!"Zei ik serieus.En ik drukte mijn lippen op de zijne.Ik voelde zijn warme handen over mijn rug glijden.In een no-time had ik zijn t-shirt uitgetrokken.Ik wreef met mijn handen over zijn warme borstkas.Ik werd verblind door het licht dat naar binnen kwam."Vas Happining!?"Riep Zayn door heel de kamer.Iedereen keek en begon te lachen en te juichen."Hey Thaïs laat toch wat voor mij over!"Knipoogde Louis speels.Ik liet me getreurd zakken en ging terug op mijn plaats zitten niet zonder gebloos natuurlijk.Voor Harry was het dan weer moeilijker!Hij moest zijn t-shirt nog zoeken en aandoen.De jongens keken hem lollig aan."Onze kleine Harry heeft eindelijk een meisje gekust!"Schreeuwde Nail.Harry zakte in van de schaamte,maar kon er wel mee lachen."Nu Anne nog!"zei Liam.Anne pakte een kabouter sleutelhanger en ging naar de kast.Ze werd gevolgd door Nail.Ik vond het eigenlijk best wel schattig ze zo samen zien.De 7 minuten vlogen voorbij.We waren aan het lachen over mij en Harry over wat er daarjuist was gebeurt.Echt gênant!"7 minuten zijn om!"Riep Louis hij deed de deur open en daar stond Anne dan te zoenen met Nail het was echt super schattig om te zien!Met roze wangen kwamen ze er allebei uit."Wat ben ik moe!"Geeuwde Greet."Greet heeft gelijk laten we gaan slapen."Zei ik."Oké meisjes jullie slapen bij Harry op de kamer en Harry bij Louis??"Vroeg Zayn.Samen knikte we zorgvuldig."Slaap wel iedereen!"Zeiden we samen.Voor dat ik de kamer in stapte zoende ik Harry nog een laatste keer voor vanavond."Hey Styles kom je nog?"Riep Louis."Ik ben er zo!"Hij kuste me een laatste keer en ging toen naar binnen.Ik stapte vermoeid de kamer binnen en ging gespreid op mijn bed liggen.Ik wist het nu iets beter Harry Styles was van mij.Alleen van mij.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen