39!!! :P BIJNA 40 :D
Nou, ik heb eindelijk besloten wat er met Karen’s moeder gaat gebeuren. Ik dacht eerst ik laat haar leven, toen begon ik weer te twijfelen, maar nu ben ik er eindelijk uit…hier komt het dan :P

#TIJDSPRONG#

We zijn nu 2 weken later, de tijd dat je moeder in het ziekenhuis lag, ging het steeds slechter...

Jij en Tom liepen de kamer van je moeder in, ze sliep... dat deed ze de laatste dagen de hele tijd, ze werd alleen wakker om iets te eten en dan viel ze in slaap, het was alsof het leven uit je moeder was... het was zo stil, zo anders.

Je gaat op een stoel zitten, je merkt niet dat Tom naast je komt zitten, totdat je Toms hand voelt, hij knijpt in je hand. Tom: Zou je niet ff gaan slape? Jij: Waarom? Tom: Je ziet er moe uit, je gezicht is helemaal wit, ga nou ff slapen. Jij: *zucht* Oke dan. Jij legt je hoofd op Toms schouder, je moet toegeven dat je moe bent, je ogen vallen echt dicht. Je voelt nog dat Tom zijn arm om je heen slaat en dan val je in slaap...

Je wordt wakker van een geluid. Jij doet je ogen open en ziet dat Tom bij je moeder staat en dat er allemaal dokters binnenkomen. Dokter: Snel!!! schiet op! Je bent meteen wakker. Dan komt er een verpleegster die zegt dat jij en tom worden uit de kamer moeten gaan. Jij: maar... De deur wordt al dicht gedaan, daar sta je dan op de gang met Tom. Je begint te huilen, Tom drukt jou tegen hem aan en slaat zijn armen om je heen. Jij: Tom, wat is er gebeurt? Tom: Ik weet het niet, maar ik heb er geen goed gevoel over...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • SceneStylezz

    zielig maar mooi

    kzit hier bijna te huilen

    1 decennium geleden
  • vanes18

    (huil)(huil)(huil)(huil)
    ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
    je bent hier echt goed in (Y)

    1 decennium geleden
  • iiLoveeBill

    whaaa tis zo mooi geschreven dat het net echt lijkt!
    ik moest er bijna van janken:'(


    Xx- ben helemaal verslaafd aan deze quiz!

    kusjee(H)

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    *is blij dat ze de zakdoekjes vast heeft*
    Meid, het is ten eerste zo mooi geschreven!! Wat ben ik blij dat mijn moeder het overleeft heeft!!*is heeeeel dankbaar* Maar meid echt ik zit hier te huilen. Zoo mooi!! Schnell weiter bitte schön
    xoxo(K)Nicole

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    Egt Super Mooi!
    ksit hier gewoon te huile:O
    snel verder please!
    kusskuss
    <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen