DEEL 43

Ik weet dat t nogal lang duurde, maar ik had ff geeen inspiratie meer en ik was een beetje ziek :( Nja, ben nu weer helemaal terug xD

Tom: Sttt, denk je nou echt dat ik je hier alleen achter laat? Je gaat met mij mee, ik laat je niet in een weeshuis stoppen, dat weet je toch lieverd, als er iets is, zal ik je altijd helpen! Laten we maar gaan slapen, de rest komt morgen ook, zij willen jou ook helpen, het komt goed! Echt waar, vertrouw op mij. Ik hou van je. Jij: Zoiets liefs heeft nog nooit iemand gezegd, je bent echt een lieverd, ik hou ook van jou Tom. Je geeft Tom een kus en begint je uit te kleden, echt staan gaat niet in je kamer met al die scherven. Tom doet ook zijn kleren uit en gooit ze ergens neer. Hij tilt je op en legt je in het bed, Tom kijkt naar je bed, tja, het is ook maar een klein eenpersoonsbed, jij schuift zo ver mogelijk op en Tom komt naast je liggen. Je voelt hoe hij de deken over jullie heen trekt en zijn armen om je heen slaat. Hij geeft je een kus en je merkt dat hij in slaap valt, maar het lukt jou maar niet om in slaap te komen…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • cynlovebill

    sppr:d
    snel verder en met :P
    xx cyn

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    Schnell weiter:D!!

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    hmmmm,met details dan maar!

    -xxx-

    charlotte

    1 decennium geleden
  • xBillXJoe

    snel verder:D

    1 decennium geleden
  • Conaway

    Heey,

    srry dak al zo lang geen reacties meer heb gezet,maar ik heb al een tijdje nie meer op quizlet gezeten.Maark moet zeggen,uw quizjes waren weer super!!!!Maar wel zielig!!:(


    Doeii!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen