Angry or just pissed off?!
''doe normaal man , gek!'' Schreeuwt Clarissa als haar vader haar probeert te kalmeren. ''je bent gestoord! Zeggen het komt goed terwijl mama er niet meer is, ik haat je!'' Clarissa rent de keuken in en haar opa volgt haar. Haar oma staat haar vader vies aan te kijken, ''wat kom je hier nog doen?'' snauwt haar oma naar de vader, maar voordat vader iets kan zeggen zegt oma weer iets. ''UIT MIJN HUIS! NU! Dat kind heeft een trauma voor d'r leven, daar wil ze jou niet bij hebben, je bent haar ergste nachtmerrie!'' Haar vader werpt een dodelijke blik naar oma toe, en vertrekt met tegenzin.
Als vader weg is, komt Clarissa de keuken weer uit met opa. ''Is hij weg oma...?'' zegt Clarissa aarzelend. ''Hij is weg.'' oma probeert haar weer een beetje gerust te stellen. Zelf is oma een beetje aan het trillen van al haar woede die eruit kwam, maar dat gebeurt vaker.
De volgende dag..
''Schat, telefoon!'' roept opa. Clarissa wrijft in haar ogen en kijkt nog steeds slaperig voor haar. Wat een lange dag was dat gisteren. Clarissa pakt haar mobiel van het nachtkastje. wow, 23 smsjes gekregen. ''Opa?'' zegt Clarissa als ze het logeerbed uitkomt. ''mag de televisie aan?'' Haar opa mompelt iets en daarna schreeuwt oma er nog 'ja' achterna.
Reageer (1)
Koele oma!~
1 decennium geledenIk vind echt dat je vett schrijftt!!
Snel verdderrrr~!!!
Iloveyoustoryyyyyyyyyyyyyyy! <3333333333