Daar is ie dan..deel 44 :D

Ik had iets heel slims gdaan xD Ja, nu komt het.. Ik zei in deel 43 tegen jullie volgende keer iets leuks ^^, maar dat hoorde eigenlijk pas in deel 45 OEPSS :S, nja ik heb het er maar gewoon bij gedaan, en nu is ie best wel lang (vind ik tenminste wel :P).. Jullie merken t wel, veel plezier ^^!!!

Tom leunt tegen het aanrecht en haalt zijn schouders op. Jij loopt naar hem toe en pakt zijn boterham en bijt erin, Tom: Hee, die was van mij. Jij: Ohh, jammer. Jij geeft Tom zijn boterham terug en pakt er zelf een. Tom kijkt naar je boterham, jij: Heb je nou nog niet genoeg gehad xD? Tom: Nee :(. Jij pakt een stukje boterham en houdt het voor Tom’s mond, Tom opent zijn mond en je duwt het stukje erin, dan pakt Tom jouw boterham en geeft jouw ook een stukje, jullie zitten elkaar te voeren totdat de bel gaat. Jij: Zal ik maar opendoen? En je kijkt Tom lachend aan. Tom staat nog steeds in zijn boxer. Tom: Ja, goed idee. Jij maakt de deur open en ziet…..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Michixchan

    IW SORRY HOOR MA DIT IS TE SMERIG VOOR MIJ AJB NIE MEER DOEN AL MIJN VRIENDEN HIER VINDEN HET SMERIG ENOP QUIZLMET HEB IK 12 VRIENDEN DUS NIE MEER DOEN OK SMERIG je mag nog verder gaan hoo met de quiz

    1 decennium geleden
  • CxLovesxTom

    :P goed hoor !! :P:P:P

    whahaha leuke details:P

    xx

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    Yay Details:D
    Love it!!
    Schnell weiter bitte schön
    xoxo Nicole

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    whaha xD snel verder xD:P
    Xmuaiii

    1 decennium geleden
  • ILoveMusic

    haha:P
    maar hij heeft toch geen tongpiercing?:$

    njhaa dikke kus(K)

    snel verder:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen