Foto bij 021.

Enjoy~

Lucy pov.
Langzaam wordt ik wakker van een trilgeluid. Oja de wekker op mijn mobiel. Hoe laat is het? Pff, pas Half 7. Ik strompel vermoeid mijn bed uit en loop richting de douche. Gisteravond was het pas half 1 toen ik in mijn bed lag. Ik had eigenlijk beter in het dansershuis kunnen blijven slapen besefte ik me pas toen ik thuis was. Nu heb ik dus minder dan zes uur geslapen. Als ik me heb gedoucht en omgekleed ga ik naar beneden om te ontbijten. Ik eet even snel twee beschuitjes, gooi een paar energydrink blikjes in mijn tas en loop daarna snel naar de bushalte. Veel zin om te laat te zijn heb ik niet.
Als ik de bus inloop zie ik, zoals verwacht, Olivia en Sarah al achterin de bus zitten. Ik zit nog niet op mijn plek of ze beginnen al met hun verhoor. “Oke, nu hou je ons niet langer in spanning. Vertel hoe was het gister? Waar zijn jullie heen gegaan, wat zijn jullie gaan doen?” begint Olivia meteen. Ik besluit ze maar gelijk te geven en ze niet langer in spanning te houden. “Haha het was echt heel leuk. We zijn gaan schaatsen en..””Wacht even, Lucy, jij en schaatsen? Hahaha dat kan je helemaal niet.” onderbreekt Sarah terwijl ze me uitlacht. “Nou, ik ben anders maar een paar keer gevallen en aan het einde ging het heel goed hoor.” antwoord ik quasi beledigd. “Sarah, laat haar nou maar gewoon uitpraten, ik ben nieuwsgierig.” zegt Olivia weer ongeduldig. Dus vertel ik over bijna alles van gister. Nog steeds kletsend lopen we de bus uit en de studio in.
Vandaag hebben we eerst ’s ochtends en ’s middags van alle dansen generale repetities in het kostuum die we vanavond ook bij de liveshows aanmoeten. Het dansje van Wagner is gelukkig heel anders geworden dan in het begin. We hoeven in ieder geval niet meer smerig tegen hem aan te dansen.Ook de kleding is gelukkig bescheiden. Gewoon een simpele zwarte broek met een rood t-shirtje en onze haren los. Bij Sunny moeten we een soort van rode glitterbadpakken met een zwarte panty en ons haar strak naar achter. Bij Just Dance moet ook ons haar strak naar achter en dragen we show-pakjes.
Rond een uur of zes gaan we met zijn allen, dansers en kandidaten, eten voordat de liveshows beginnen. Veel tijd om te eten is er niet, want er moet make-up er haar worden gedaan. Ongeveer 10 minuten voor het programma begint. Het nummer van Wagner is als tweede aan de beurt dus moet ik vanaf het begin al klaarstaan. Na het nummer gaan we het podium af. Meteen als we eraf lopen zie ik de jongens staan die nu ook bijna aan de beurt zijn, Ik kijk even naar Harry en zie dat hij me een knipoog geeft. Hij is echt heel knap, schiet er door mijn hoofd heen terwijl ik op mijn lip bijt en wegkijk.
Daarna loop ik samen met de andere danseressen snel weer richting de kleedkamers om ons om te kleden voor de volgende dans.

Harry pov.
Terwijl we naar het optreden van Wagner kijken gaat er een jaloerse steek door me heen. Lucy zou zo bij ons moeten dansen en niet bij die vieze oude vent. “You kinda like her, huh?” fluistert Louis in mijn oor. Ik knik moeilijk kijkend. Viel mijn blik van net dan zo op? Blijkbaar was het nummer alweer afgelopen want opeens kwam Lucy mert de drie andere danseressen voorbij komen. Ik geef haar snel een knipoog eten zij bijt op haar lip terwijl ze wegkijkt. Ze weet echt niet wat ze nu met me doet.

Sorry dat ik gister niets heb geplaatst maar ik heb het echt superdruk met school. Ook moet ik meer tijd besteden aan mijn profielwerkstuk (ook een verhaal) die moet in januari uiterlijk worden ingeleverd en al mijn inspiratie gaat daar eerlijk gezegd dus ook als eerste heen.
Ik hoop dat jullie dt begrijpen(;

Iig ga ik wel mijn best doen iedere dag een stukje te posten.
Reacties?(:

Reageer (3)

  • PleaseStay

    VERDER!!!
    Still loving it, honey!

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    Aaaaaww wat lieff'

    Verder!!

    Xxxxxx

    1 decennium geleden
  • yriz

    LEUK LEUK LEUK ik vind het echt leuk hoe je schrijft! al zou ik wel wat meer spanning tussen Harry en Lucy willen >< you're driving me crazy with all the describing of what they're doing XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen