Niall Horan.
'I missed you.' twee zachte lippen werden op mijn wang gedrukt en haar armen sloten zich om mijn lichaam, toen ik haar dichterbij trok. Ze keek me even aan en ik drukte mijn lippen op die van haar. Ze ging hier zonder twijfelen op in en de zoen duurde vrij lang. Ik liet haar weer los en legde mijn hand even op haar wang. Ik wou nog wat zeggen, maar de andere jongens hadden het appartement ook bereikt en kwamen met veel gestommel binnen. Ze begroetten Rose met een knuffel en Louis gaf haar plagend een een aai over haar bol, waardoor haar perfecte haren nu warrig door elkaar zaten. Ze zuchtte en porde Louis even terug als wraak voor ze me glimlachend aankeek. 'Hij is weird, ya know.'
'DAT HOORDE IK!' hoorden we Louis schreeuwen vanuit de woonkamer en ze hield haar handen even op. Ik pakte ze meteen vast en drukte nog een kus op haar voorhoofd. 'Please get a room!'
'Louis, shut up en bemoei je met Harry ofzo.' riep ik terug en we kregen al gauw antwoord. Rose keek me lachend aan, hield mijn hand vast en samen wandelde we terug naar de woonkamer, waar Louis nu boven op Harry zat en een boeiend gesprek hield over weet ik veel wat. Ik schudde lachend mijn hoofd en plofte naast hun neer, om vervolgens Rose op schoot te trekken. 'Je neemt alles te letterlijk.'
'Ik hou gewoon ontzettend veel van Harry.' verzuchtte Louis voor hij een kus op Harry's wang plantte, die niks anders deed dan een beetje stom te grijnzen. Ik keek even naar Rose, die nog wat op mijn schoot hing en porde toen zachtjes even met mijn vinger in haar zij als teken dat ik op zou staan. Dit snapte ze meteen en ze stond op. Ik deelde kort mee dat ik even snel zou gaan douchen en drukte een kus op haar wang voor ik de kamer uit wandelde. Mijn tassen stonden nog in de gang en ik had echt nog geen behoefte om ze op te ruimen. Dat zou straks wel komen. Eerst douchen, dan misschien wat tijd doorbrengen met Rose. We zouden vanaf morgen toch weer elke dag weg zijn en ik moest gewoon even doorgeven dat ik zoveel van haar hield.

'Wat ben je aan het doen?' was mijn eerste reactie, toen ik de badkamer uit was gestapt, gedoucht en wel, en Rose met mijn tassen in de slaapkamer zag. Ik keek even naar haar en besefte nogmaals dat ik het mooiste meisje had uitgekozen om verliefd op te worden. Ze was perfect, alles aan haar klopte. Ze keek even op en ging vrolijk verder met de tassen leeg te halen. 'Rose, dat moet ik zelf doen.'
'Nee, je moet eens een paar uurtjes gaan slapen. Je hebt het nodig. Je krijgt een paar zware weken. Ik ruim deze troep voor je op en dan hoef je daar in ieder geval niet meer aan te denken!' Ik zuchtte even. Hoe kon ze toch lief voor me zijn? Zo perfect zijn in alles wat ze deed. 'Moet ik je soms een verhaaltje voor je voorlezen, is dat de enige manier om je te laten slapen?'
'Er zijn vast wel meer manieren.' mompelde ik en ik keek haar even aan. Ze grinnikte kort om die opmerking en ging verder aan de tassen, terwijl ik eigenlijk nog helemaal geen zin had om te slapen. Ik pakte haar arm vast, toen ze net een trui uit de tas viste en trok haar in mijn armen. 'Heb ik je ooit wel eens verteld dat je echt gigantisch veel voor me betekent?'
Ze schudde langzaam haar hoofd met die prachtige glimlach. 'Nooit gehoord.'
'Je bent zo flauw af en toe. Maar dan zeg ik het nog een keer. Ik hou van je, Rose, ik wil de rest van mijn leven met je delen.' fluisterde ik nu en ze liet glimlachend haar blik naar de grond zakken. Zo mooi en toch zo verlegen. Ik drukte mijn duim zachtjes tegen haar kin en liet haar me aankijken. Ze glimlachte tevreden en ik boog naar voren. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van haar en het leek alsof een bom wederom in mijn buik ontplofte. Dat gevoel wat ik had, alleen bij haar, was zo duidelijk. De kus werd steeds passievoller en ik trok haar nog dichter. Haar handen gleden over mijn rug en bleven daar losjes hangen, terwijl mijn handen op haar heup lagen en een beetje speelde met de onderkant van het t-shirt. Ik wilde haar, meer dan ooit. Nu, voor altijd. Ze liet even los en keek me aan.
'Ik hou van je, Niall.' mompelde ze kortjes, voor ze haar lippen weer op de mijne duwde en de kus werd hervat. Wauw, ze was zo fantastisch.


Zullen we de top 5 doen vanaf 12 uur? Ik weet dat jullie het kunnen. En hoe vinden jullie Derby? Ik heb kapot lang nagedacht over iets related to Niall en toen scrolde ik over zijn twitter -fangurling, check it everyday- en toen dacht ik; wat beter dan zijn favo footballclub, right? hihi love Hoe vonden jullie gotta be you? xx

Reageer (13)

  • MCourtois

    Mooi !
    & Gotta Be You is prachtig (:

    1 decennium geleden
  • Aves

    <33

    1 decennium geleden
  • Snowcastle

    GBY is ASDFGHJKL hot. En leuk. (:
    Net zoals dit verhaal.
    En Niall. En Liam. En Harry. En Zayn. En Louis. Niet persé in die volgorde.

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    Got to be you is geweldig ^^
    En wat is Derby?

    1 decennium geleden
  • LUKEBROOKSS

    wauw, geweldig hoe jij schrijft!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen