Foto bij Dangerous Love ~ Liam Payne *4*

'Chris! Ben je nu eindelijk klaar met pakken? We staan al een half uur te wachten!' Snel propte ik nog wat kleren en make-up in mijn koffers. 'Ik kom eraan!' Ik viel half van de trap af met mijn 2 koffers maar gelukkig ving Niall me op. 'Ben je er eindelijk klaar voor?' Ik knikte opgewekt en liep de voordeur uit. Ik liep naar de auto waar ik de jongens omarmde. Liam hielp me met mijn koffers en drie kwartier na de afgesproken tijd zaten we in de auto op weg naar Londen. 'Hoelaat komen we aan in Londen?' vroeg ik. Zayn keek eerst naar Louis en antwoordde: 'Met Louis achter het stuur is het de vraag óf we ooit aankomen.' Ik zag in de spiegel hoe Louis een pruillipje trok. 'Aaw, nu is hij verdrietig.' Zei Harry meelevend en woelde door Louis' haar. 'We zijn er rond half twee.' zei Liam uiteindelijk als antwoord op mijn vraag. Ik zette was langzame muziek op. Ik had nauwelijks geslapen vannacht, maar ik weet niet of het kwam door Londen of door Danny. Met moeite hield ik mijn ogen open, tot ik me gewonnen gaf en ik dicht hield.

'Christina.' Ik opende mijn ogen en zag de donkerbruine ogen van Liam voor me. 'We zijn er.' Hij glimlachte lief. Ik stapte uit en wou mijn koffers uit de auto pakken maar ik werd van achter aangevallen door Kacey. 'Ik zag wel wat je deed in de auto.' fluisterde ze in mijn oor en gaf me een sneaky knipoog. Ik voelde me rood worden, hopelijk zag ze het niet. 'We hebben een klein probleempje,' begon Louis. 'we zijn met zijn zevenen en er zijn vijf kamers geboekt.' Ik zag dat Kacey Niall aanstootte en iets in zijn oor fluisterde. 'Ik ga wel bij Niall.' zei ze terwijl ze mij aankeek. Ik had haar plannetje wel door, nu kon ik niet bij Niall op de kamer en kwam heel toevallig bij Liam op de kamer. 'Je kunt wel bij mij op de kamer, als je wilt tenminste.' Ik keek achterom en zag dat het een voorstel van Liam was. Verbaasd en blij zei ik dat ik wel bij hem op de kamer wou en liep met mijn koffers achter hem aan naar de kamer. Kacey liep nog snel langs me. 'Bedank me later maar.' zei ze zachtjes. Liam stak de sleutel in het slot en opende de deur. 'Nou, dit is dus onze kamer voor de komende week. We wouden zo gaan wat eten in het restaurant.' Ik zette mijn koffers aan het ene kant van het tweepersoonsbed. Ik kreeg het warm van het idee dat ik met Liam in één bed zou moeten slapen. 'Ga maar vast, ik kom er zo aan.' zei ik, waarop hij knikte en de deur achter zich dicht deed. Mijn mobiel trilde en ik zag dat Danny me had gesmst. Ik twijfelde of ik het wel zou lezen maar opende toch de sms. ~ Veel plezier in Londen, misschien kom ik je nog wel tegen. X Danny ~

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen