Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Morgenster

    J is echt verbaasd.

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    jeeeeeej internet deed het, sorry dat moest ik nog eventjes kwijt:p

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    whahaha, ik begrijp nu echt waarom mensen vragen om lange reacties, het is gewoon hilarisch wat mensen dan wel allemaal niet in hun reactie schrijvenxD
    ik ben dan niet van de super lange reacties maar heb meestal wel gewoon redelijk lange onzin reacties dus bereid je maar voor:P want ja ik ga mijn best doen om een ontzettend lange reactie te schrijven:D ik moet nu eigenlijk namelijk slapen maar kan niet slapen:( En ik ben zo blij want mijn preofwerkweek is gewoon eindelijk voorbij en ik kon vandaag gewoon rustig niets doen:D echt dat is gewoon zo heerlijk na een bijna twee week non-stop leren..
    Maar omadt ik tijd had zat ik dus op quizlet alle story's te lezen waar ik een abo op heb en toen had ik nog tijd over en weetje wat er toen gebeurde:O ja nu komt het;)
    Ik zag jouw story op 1 staan dus dacht, hmm die zal dan wel goed zijn, eens eventjes kijken. Dus toen ging ik kijken en toen moest ik eten en gingen mensen tegen mij aanlullen o pmsn.. *zucht* en ik dacht elke keer weer, ja maar maar ik wil story's lezen want ik heb daar nu eindelijk tijd voor en straks heb ik daar geen tijd meer voor.. Dus toen zei ik maar dat ik ging slapen. En toen ging ik jouw story lezen en toen was ik heel blij:D
    en weet je waarom, nou, ja oké ik weet zelf eigenlijk ook niet waarom ik vrolijk word van jouw story want meestal word ik niet echt blij van een story ofzo;) maar in elk geval waarom ik blij was, ik had weer iets leuks te lezen:D
    Maar toen kwam ik bij dit hoofdstukje en toen verdween mijn vrolijkheid.. want weet je toen was er niets meer om te lezen. mijn vrolijkheid verdween dus toen ik het hoofdstukje al had gelezen;)
    en ik weet dat jij geen mensen zwaar depressief wil maken dus eigenlijk zou je nu nog een deeltje moeten gaan schrijven..
    Want stel je voor dat ik helemaal depressief word omdat ik niet vrolijk ben, omdat jij geen hoofdstukje meer hebt geschreven.. Ja dat wil je niet he;) dus dan zit er maar een ding op...
    Jep je moet snel verder schrijven:)
    En ja ik ben ontzettend goed in overdrijven zoals je net wel hebt gezien..(A)

    dit is sowieso mijn langste reactie ooit! en ik denk niet dat ik heel snel weer zo'n lange reactie schrijf met zoveel onzin want ik ben toch meer voor de reacties die wel een beetje over iets gaan en deze reactie gaat echt werkelijk over helemaal niets.. En meestal gaan ze wel een beetje over de story, of het hoofdstukje..
    ik hoop trouwens dat mijn internet nu niet uit gaat vallen want dan ben ik alles kwijt:O INTERNET VAL NIET UIT!!!

    maar wat ik eigenlijk in deze lange reactie wilde zeggen is dat je story gewoon super is, en ook al heeft iemand in het begin gezegd (ja ik weet niet meer wie, ik onthoud dat soort dingen niet) dat ie dit eerder had gelezen alleen dan in het engels ik heb het nog nooit gelezen en ik vind het leuk en origineel! tenminste het is niet super cliché:) al heb ik ook niets tegen op cliché verhalen want ik ben redelijk cliché(A) en ik dwaal weer heel erg af...

    Eigenlijk ging het me nog redelijk makkelijk af, ik heb gewoon niet nagedacht over wat ik typte, nou ja eigenlijk wel want ik typte ongeveer dat wat ik dacht, niet alles natuurlijk want dan zou je echt helemaal gek worden!! Dan zou het echt een grote warboel zijn van gedachtes halve zinnen halve woorden en nou ja een heleboel onzin door elkaar, waarschijnlijk zou je er dan niets meer van snappen.. Ik weet niet of je uberhaupt alles nu al volgt want het is best wel veel onzin en van de hak op de tak springen. Vandaar dat de meeste mensen mijn mailtjes ook 4 keer doorlezen voor ze begrijpen wat ik bedoel:D jah ik ben er trots op, dat is toch ook een talent:P vaag doen(A)

    en mijn internet is weg, help dat zou dus betekenen dat ik straks alles kwijt ben, NOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO, oké ik hoop heel hard dat internet terug komt want ik kan nu wel leuk verder typen maar als internet er uit blijft ben ik alles kwijt:O

    O wacht, ik bedenk me nu dus net, waarom typ ik deze reactie..
    hmmmmm tja, ik haat verrassingen eigenlijk want ik kan daar zo niet tegen als ik iets niet weet:$ en toch doe ik gewoon wat je van me vraagt, ben ik ook niet super lief;)
    dat is trouwens wel heel lief hoor, je zus haar laptop stelen speciaal voor ons, toen eigenlijk de rest van de abo's want ik heb je story echt nog maar een uur geleden ontdekt ofzo, ik ben nu namelijk al zo'n twwintig minuten bezig met typen awt ik denk en het begint een beetje vervelend te worden, ik krijg lamme vingers en ik typ echt behoorlijk gebrekkig(A)

    hmmmm.. ik denk dat ik zo wel een lang genoege reactie heb neer gezet of niet? Jammer als het niet zo is:P(A)
    dan ga ik nu maar weer eens proberen te slapen, met mijn laptop uit! misschien ook een idee:$
    x
    o ja ik was het bijna vergeten te zeggen geloof ik of ik heb het wel ergens gezet, maar ben het weer vergeten, in dat geval zou jij het ook vergeten zijn waarschijnlijk, want tja ik ben zo uber slim *kuchkuch* maar in elk geval wat ik wilde zeggen is:
    SNEL VERDER!!
    misschien had ik dan een iets minder lange reactie moeten plaatsen want nu neem ik een deel van je tijd in omdat je dit moet lezen terwijl ik veel liever had gehad dat je in die tijd een stukje schreef;):$
    x (jep alweer:P)

    1 decennium geleden
  • Huntsman

    soww, nu is ie wel helemaal geschreven (yeah)

    1 decennium geleden
  • xbieberrr

    @ appelstroop.
    ze boedeld wel schrijven. (x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen