Foto bij 016

Ik ben niet echt tevreden over dit stukje, maar had al zo lang niets geactiveerd dus vond dat jullie wel een stukje verdient hadden(:

Rebecca POV
Ik was aan de telefoon met mijn zusje. ‘’Harry. Mijn zusje wil morgen langskomen voor een week. Kan ze hier slapen,’’vroeg ik op mijn allerliefst. ‘’Van mij mag het, moet je wel even overleggen met de rest.’’ Ik herhaal aan de telefoon wat Harry heeft gezegd en zeg dat ik haar zo terugbel. Ik loop naar de woonkamer waar gelukkig iedereen nog zit. ‘’Is het goed als mijn zusje vanaf morgen hier een weekje komt logeren?’’ Iedereen knikt instemmend. ‘’Geen probleem.’’ ‘’Mooizo, dan ga ik haar dat even vertellen.’’ Ik ren weer naar boven waar mijn mobiel nog ligt. Als ik Angela het goede nieuws heb verteld, draai ik me om naar Harry. ‘’Haz, waar moet ze slapen dan?’’ ‘’Euhm ff kijken. Zayn en Sharon slapen op één kamer, Liam en Louis ook dus dan zou ze bij Niall in bed moeten.’’ Ik grinnik bij het idee wat me een rare blik van Harry oplevert. Ik wuif het weg en zeg dat ze dat geen probleem zou vinden. Snel sms ik haar ff of ze het echt niet erg vindt, maar zoals ik het al had verwacht heeft ze er geen problemen mee. ‘’Zullen we zo maar gaan slapen,’’vraagt Harry aan mij. Ik knik instemmend en loop de aangrenzende badkamer in. Ik pak mijn tandenborstel en loop naar de wasbak toe. Plots voel ik twee armen om mijn middel heen. Ik kijk via de spiegel in de schitterende ogen van Harry waar een pretlichtje in schijnt. ‘’Ik hou van jou,’’fluister hij met een hese stem in mijn oor. Een mega glimlach ontstaat op mijn gezicht. Hij had dit nog nooit eerder gezegd en ik zie dat hij het meent. ‘’Ik hou ook van jou.’’ Ik leg mijn tandenborstel op de rand van de wasbak en draai me om in de armen van Harry. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kus op zijn lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en ben niet van plan hem nog los te laten. Harry legt zijn armen op mijn onderrug. Na 10 minuten zo te hebben gestaan, maak ik mijn lippen weer los van die van hem. Snel poets ik nog ff mijn tanden en loop dan de slaapkamer weer in. Ik hoor dat Harry me volgt. Ik ga het op het bed zitten waar Harry me meteen naar achter drukt. Onze lippen vinden elkaar weer en een passionele tongzoen volgt. Ik voel Harry’s handen op mijn rug en krijg kippenvel bij zijn aanraking. Ik laat mijn handen naar de zoom van zijn shirt glijden en trek het iets omhoog. Met mijn handen ga ik over zijn buik heen, zonder onze lippen van elkaar te halen. Harry gaat rechtop zitten en trekt zijn shirt uit. Goedkeurend laat ik mijn blik over zijn buik gaan. Harry kijkt me met een scheve grijns aan en ik trek hem naar me toe om mijn lippen weer op de zijne te drukken. Ondertussen ga ik met mijn handen over zijn blote rug. Langzaam draai ik ons om, zodat ik boven hem lig. Ik laat een spoor van kusjes achter over zijn buik om vervolgens mijn eigen shirt verlegen uit te doen. Harry spreekt een woordloze wauw uit en ik voel mijn wangen rood worden. Die nacht verloor ik mijn maagdelijkheid aan Harry.

Reageer (2)

  • lukesunicorn

    Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Jeeeeej Ik zit erin!!!!!
    SNEL VERDER(H)

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    OMG!
    Heel snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen