Foto bij # Three.

‘Brooke?’ hoor ik Marilyn zeggen. ‘Ja..?’ ‘Waarom heb je een brief gekregen?’ vraagt ze. ‘Ik weet het niet..’ antwoord ik weer. Als ik uitgepraat ben hoor ik voetstappen. ‘Wat voor brief?’ vraagt McGonagall. ‘Ik kreeg een brief van Draco, meer niet.’ ‘Hmm.. Mag ik die brief eens?’ vraagt ze weer. ‘Mar, heb jij de brief bij je?’ ‘Oh, eh.. even kijken.’ antwoord Marilyn en ze pakt de brief en geeft die aan McGonagall. ‘Ik krijg de brief niet open.’ zegt ze na een tijdje. ‘Oh, oké. antwoord ik. ‘Hier, ik geloof dat deze van jou is.’ en McGonagall geeft de brief terug aan mij. ‘Dankuwel.’ zeg ik en ik stop de brief onder mijn kussen. ‘Brooke, ik moet weer naar mijn lessen, doei!’ zegt Marilyn en loopt weg. ‘Ja, ik moet ook weer gaan. Succes Brooke.’ zegt McGonagall en loopt ook weg. Na een poosje komt de verpleegster binnen. ‘Je mag gaan.’ zegt ze en loopt weer naar een ander bed. Ik pak mijn spullen en stap uit bed. ‘Richting mijn slaapkamer!’ roep ik iets te hard. Ik kijk om me heen en loop naar mijn slaapkamer. ‘Pff.. sleutel?’ zeg ik terwijl ik naar mijn sleutel zoek. Snel strompel ik naar de douche, zet mijn spullen neer en doe mijn kleren uit. ‘Aaah, lekker.’ zeg ik terwijl ik aan de douchekraan draai. Als ik eenmaal onder de douche sta, hoor ik ineens een sleutel omgedraaid worden in het slot van de deur…

Reageer (4)

  • Assietje

    Omg. Draco??

    9 jaar geleden
  • Pewdiecry

    Praat zij altijd in haarzelf? :'X
    hihi

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    snel verder?

    1 decennium geleden
  • singaxx

    leuk echt leuk (H) ik blijf lekker abbo (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen